Hej Aminoer. Vi er ved at få produceret en ny magento webshop, og i den forbindelse er vi på udkig efter et "kursus modul" hvor man gerne skulle have følgende funktioner: 1. Kunder skal kunne se et samlet kursus program 2. Bestille en plads på kurset, gerne med direkte betaling i shoppen 3. Automatisk pladsregistrering på hvert kursus, med grafisk visning om der er plads eller ej 4. Vi skal kunne administrerer tilmeldinger (tilføje/fjerne kursister) I ved, det helt basale i kursus administration, bare tilknyttet en magento shop :-) Jeg ved i sidder på guldkornene, så del endelig ud af dem :-) //Daniel |
Hej Daniel,
Jeg har læst dit indlæg, og kan forstå at du er ved at få lavet en magento webshop. Dog virker kurser til at være et centralt element, og ikke helt på plads endnu.
Må jeg spørge hvorfor du har valgt Magento? Er kusus-delen bare en lille del af det? Ellers giver det ikke rigtig mening at anvende Magento, da der findes langt bedre programmer på markedet til at drive kursusvirksomhed.
1-3 er vel bare et produkt med begrænset antal på lager. Det vil ikke kræve noget specielt. Punkt 4 vil ikke være lige til at opfylde... men det er vel også lige meget, da det styres bedre i Excel? Så kan I også lave brevfletning, navnekort, etc.