Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler du ung arbejdskraft?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Vejen
Tilmeldt 26. Nov 11
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 10:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Amino!

Jeg er en ung knægt på de snart 18 år, til dagligt går jeg på Gymnasiet (3g) i 6600 Vejen. Jeg har fornyeligt sagt mit job op som fitness instruktør i det lokale idrætscenter, og mangler derfor et nyt og spændende arbejde. Jeg har gået og overvejet hvilke forskellige steder jeg kunne søge, men jeg kom frem til den beslutning at jeg selvfølgelig skulle smide en "annonce" op på Amino! Det kunne jo være der var en der kunne tilbyde et bedre job end at vende burger på den lokale grillbar ;-)

Siden jeg er lokaliseret i 6600 Vejen, så må arbejdet selvfølgelig gerne være tættest på - men hvis du er i tvivl om det er for langt væk fra mig, så spørg endelig!

Jeg har ikke nogen decideret præferencer. Der er ikke noget jeg hellere vil end andet - jeg er generelt en smule ukritisk. Jeg har tendens til at fordybe mig i hvad som helst, og tænke at jeg vil være den bedste i dette felt.

Jeg er mere end villig til at arbejde online. Jeg har kvaliteter inde for håndtering af support på både mail og live-chat. Endvidere har jeg stor erfaring indenfor håndtering af sociale medier og hvordan det påvirker ens virksomhed.

Jeg er ikke det mindste bleg for at tage ansvar på mine skuldre. Det gør blot arbejdet mere spændende, og min tilfredshedsfornemmelse stiger.

Jeg er naturligvis altid glad, smilende og imødekommende overfor andre mennesker.

Vil du vide mere om mig? Så skriv endelig en Privat Besked. Fortsat god dag! 

Find de bedste apps her!

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)