Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilbyder gratis arbejdskraft, til den rette virksomhed.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Mar 12
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 20:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej aminoer.

Mit navn er Pelle Zinck, jeg er 21 år og bor i København.
Uden at skulle fortælle hele min livshistorie er jeg lige startet i skole, men har en masse timer til overs da jeg har fri ved 12-13 tiden hver dag. Jeg havde for meget krudt i røven til gymnasiet da jeg var yngre, hvilket resulterede i at jeg droppede ud og begyndte at arbejde.
Derfor er jeg nu tilbage på skolebænken og læse fag op, så jeg kan få min studentereksamen og læse videre hvilket jeg er meget motiveret efter at opnå.

Jeg leder efter et sted at bruge nogle/mange timer hvor jeg kan lære noget. Mit hoved er ordenlig skruet på og uden at fornærme nogen er niveauet på det jeg læser pt. Ikke helt tilfredsstillende.

Jeg søger en virksomhed i København, som jeg kan lære noget af på den ene eller den anden måde.

Jeg er som person, aktiv, loyal, arbejdsom og med en masse mod på at komme fremad! Jeg elsker sport, musik, god mad og så elsker jeg virksomheder som jeg finder fascinerende og der er ikke så få.

Jeg vil som udgangspunkt arbejde gratis, antal timer kommer an på arbejdsbyrden, jeg er large på den front.

Jeg har tidligere arbejdet med telemarketing for alm brand hvor jeg var ansat som team-leder, og senest været manager hos Joe and the juice.

Håber jeg kan fange en eller andens interesse, nu har jeg gjort forsøget.

De bedste hilsner
Pelle Zinck

*hele teksten er skrevet på mobil

Tilmeldt 28. Mar 12
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 21:09

Jeg søger IKKE job, jeg søger ikke betalt arbejde, men vil arbejde af ren interesse.

Alle virksomheder har interesse, men telefonsælger Jobs eller andre job med opsøgende salg har desværre ikke min interesse.

Fra Næstved
Tilmeldt 7. Feb 12
Indlæg ialt: 222
Fra  http://www.lokalmåtteservice.dk Skrevet kl. 21:14

Zinck:
Jeg søger en virksomhed i København, som jeg kan lære noget af på den ene eller den anden måde

Hejsa Pelle

Hvis ikke du finder andre interessante, så har jeg et par byer der gerne måtte blive færdig behandlet ...

F.eks. finde frem til virksomheder / butikker / håndværkere i f.eks. Holbæk, og ligge dem ind i et Excel ark så de kan blive søgebar på vores hjemmeside.

Send mig en mail denblaaside@gmail.com hvis du vil vide mere

MVH

Peter

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)