Hej Amino'' er! Først skal jeg lige rase ud ![]() ![]() ![]() ![]() IGEN...er den server, som jeg uploader vore billeder til butikken på...ude af drift!!! Reserven, som jeg bruger...er EKSTREEEM LANGSOM...så nu ligner vor forside IGEN noget katten har slæbt med ind over dørtærsklen! + alle vaskeanvisninger ved vort børnetøj m.m. er PIST forsvundet...ARGHHhhh altså! Er der ikke nogen her, som kan hjælpe os med lidt serverplads, som er HURTIG & PÅLIDELIG ![]() Forslag modtages med kyshånd! |
HJÆLP! Serverplads søges!
/ Torben |
Nå...nu kom vi tilsyneladende on-line igen...så længe det varer...denne gang! Den sidste måneds tid har vi været plaget...fotomæssigt...af adskillige udfald på serveren... Og det er virkelig ikke til at leve med! Så mit råb om HJÆLP...til lidt STABIL & HURTIGERE serverplads...gælder stadig ![]() |
Jeg hoster hjemmesider og kan godt tage din side. Jeg har daglig backup og har ikke haft problemer med min webserver ;) Du kan fange mig de næste par timer på 25901234 |
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
I så fald er jeg ret sikker på du ikke får lov til at flytte den over til andre udbydere, men er forpligtet til at blive hos dem, med mindre du også vil vælge at købe dig til en ny shopløsning. Hvis det ikke er en standardløsning, så beklager jeg mit svar :) |
Tak for dit råd, Torben ![]() |
|
Hej Martin! Jo min butiksløsning er fra ScanNet... Men jeg skal ikke have flyttet butikken... Kun bruge serverplads til de fotos på butikken, som skal downloades fra en URL ![]() |
Tillykke med de mange ordrer der dumper ind PS. jeg kan på det varmeste anbefale Sune fra activewebs, vi bruger dem selv. |
Yep...måske fik jeg forklaret mig lidt indviklet...fordi jeg samtidigt sad og skulle modtage og besvare ordrerne ![]() Tak...jamen det er bare herligt...når systemet ikke står stille! Hvordan finder jeg Sune? |