Jeg er gået igang med at udvikle en side til en af mine virksomheder der sælger trævisitkort i forskellige trætyper.
Og da efterspørgelsen det sidste års tid har været stor, mente jeg det var på tide at lave en hjemmeside, sådan at man kan få et bedre overblik over trætyperne, og hvad vi egentlig laver.
Hjemmesiden er stadig under udvikling, men kunne godt tænke mig noget feedback, og høre om jeg skal fortsætte i samme retning eller hvorledes.
- Tilføj CVR.NR i footeren, skaber mere troværdighed.
- Skriv lidt om hvem der står bag.
- Lav eventuelt en video fra bestilling på hjemmeside - til produktion - til kunden har dem i hånden. (Personligt synes jeg det kunne være fedt)
Ellers meget fin side, held og lykke med salget.
Mvh Simon Andersen
Hej Simon
Bestilling skal foregå ved telefonisk henvendelse eller mail. Dette skyldes at det er er et mere costomised produkt og ikke hvor du bare uploader din psd fil og så sendes det til tryk.. Vi tilbyder alt fra laser indgravering i træ visitkort til portfolios mapper i træcover mm.
Derfor er det meget vigtigt at få en dialog med kunden før en bestilling, selv ved simple ordre som visitkort, da der skal tages stilling til trætypen, tykkelse, farve / ikke farve. Magnetstribe ikke stribe. og mange flere valgmuligheder.
Resten rettes selvfølgelig til.
Rigtig god idé med en film fra bestilling til færdig produkt.
Lokalmarkedsførring for virksomheder dealSpot.dk - Tilmeld din virksomhed gratis idag.