Vi er i gang med den helt store planlægning af firmajulegaveidéerne og har derfor brug for hjælp! Vi tænkte.. der må være nogle dygtige hoveder på Amino der kan hjælpe med at lave en folder, som vi kan sende til firmaer i lokalområdet.
Tankerne er tænkt og vi er klar. Men evnerne mangler.
Er der en kreativ hjerner derude - der har kapacitet til at indgå i et samarbejde? Jeg vil gerne have nogle referancer og allerhelst hvis I kan anbefale én, som I har haft en god oplevelse med.
Jeg arbejder som AD aspirant hos Refleksion reklame- og kommunikationsbureau i Viborg og hvis du har lyst, er du velkommen til at kigge forbi til en kop kaffe -eller vi kan komme forbi butikken en dag og høre nærmere om jeres tanker om brochuren, som vi kan lave et uforpligtende tilbud til dig ud fra.
Vi kan tilbyde dig alt fra grafisk opsætning, tekstforfatning, billedregigering mv. samt tryk og distribution af folderen. Du er velkommen til at se mere om os og indhente referencer fra vores hjemmeside, www.refleksion.info eller ringe til mig på 30 62 77 05.
Vi er kommet i kontakt med et lokalt mindre reklamebureau, som vi agter at indgå i samarbejde med. I skal have tak for jeres kommentarer - jeg gemmer jeres numre :-)