Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er det lovligt? Vores forsyningsselskab kræver vanvittig høj depositum.

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 9. Aug 12
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 12:19
Hvor mange stjerner giver du? :

@Allan,

Jeg er lidt nysgerrig hvor du endte henne med det her. Hvad fik du ud af at ringe til leverandøren?

Tilmeldt 13. Aug 12
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 13:28

Hej

Hvis du ikke skal bruge den samme mængde strøm, som det tidligere firma så kontakt din lokale elinstallatør og få ham til at sætte en mindre foresikring op således at du ikke kan hive en stor mængde strøm ud f.eks 65 Ampere. Højst sandsynlig er den nuværende over 200 Ampere og der kan eventuelt være flere. Kontakt da elselskabet igen eller få elinstallatøren til det, så er de til at snakke med for så beviser du også at du ikke har behov for en stor mængde strøm. Du må fortsat have en god dag.

Fra København K
Tilmeldt 21. Feb 12
Indlæg ialt: 130
Fra  Liv'IN - www.livin.dk Skrevet kl. 19:24
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

pCarsten:
Jeg er lidt nysgerrig hvor du endte henne med det her. Hvad fik du ud af at ringe til leverandøren?

Karsten, i første omgang fastholdt de (telefonisk)

Men efter jeg kontaktede kuratoren (som vi købte bygningerne af) kontaktede hun, dem og jeg fik et møde med dem. Vel at mærke ikke med hende der havde fastholdt, over 2 gange, telefonisk.

Mødet resulterede i at depositum blev nedsat til 45.000 (fra 83) og vi skulle se på det reelle forbrug om 3 mdr.

Jeg er sådan set tilfreds med det. Selvom jeg stadig synes det er misbrug af deres monopol at de stiller mig så store vanskeligheder i udsigt. :)

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)