Hej Er der nogen af jer der har erfaringer med office 365, pt. bruger jeg google med eget domæne men jeg vil godt væk fra den løsning da jeg aldrig rigtig er blevet glad for deres webmail, så tankerne var at vende tilbage til outlook og noget exchange. Jeg kan se det er til en pris på 325kr pr. medarbejder pr. år og da der kun er mig i virksomheden så er et jo til at overkomme. Ved i om man kan ha flere email domæner koblet til den samme konto, eller skal man ha flere brugere for det? Mvh. |
Jesper Have:Ved i om man kan ha flere email domæner koblet til den samme konto, eller skal man ha flere brugere for det?
Hej Jesper,
Ja, Office 365 er en rigtig god løsning. Også, når du pt. kun har brug for en enkelt konto.
Man kan godt have tilkoblet flere domæner til samme konto, så du kan modtage mails på flere mailadresser på flere domæner. Men du vil stadig kun have én afsender-mailadresse.
Office 365 er super stabilt og synkroniserer på tværs af i praksis alle tænkelige platforme og gadgets. :)
Dbh. John