Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Office 365

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 31. May 11
Indlæg ialt: 271
Skrevet kl. 06:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Er der nogen af jer der har erfaringer med office 365, pt. bruger jeg google med eget domæne men jeg vil godt væk fra den løsning da jeg aldrig rigtig er blevet glad for deres webmail, så tankerne var at vende tilbage til outlook og noget exchange. Jeg kan se det er til en pris på 325kr pr. medarbejder pr. år og da der kun er mig i virksomheden så er et jo til at overkomme. 

Ved i om man kan ha flere email domæner koblet til den samme konto, eller skal man ha flere brugere for det? 

Mvh. 
Jesper  

Mvh.

Jesper

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 06:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Have:
Ved i om man kan ha flere email domæner koblet til den samme konto, eller skal man ha flere brugere for det? 

Hej Jesper,

Ja, Office 365 er en rigtig god løsning. Også, når du pt. kun har brug for en enkelt konto.

Man kan godt have tilkoblet flere domæner til samme konto, så du kan modtage mails på flere mailadresser på flere domæner. Men du vil stadig kun have én afsender-mailadresse.

Office 365 er super stabilt og synkroniserer på tværs af i praksis alle tænkelige platforme og gadgets. :)

Dbh. John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 31. May 11
Indlæg ialt: 271
Skrevet kl. 07:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John

Det lyder jo som det jeg skal bruge, planen var at samle alle mine mails på en konto som jeg pt. gør med google. 

Mvh. 
Jesper  

Mvh.

Jesper

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. Mar 12
Indlæg ialt: 248
Fra  madebyM Skrevet kl. 08:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Må man spørge hvorfor du vælger at skifte fra Google Apps (formoder det er det du bruger)?

Kan selv godt anbefale Office365 :)

Tilmeldt 31. May 11
Indlæg ialt: 271
Skrevet kl. 08:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Det opfylder ikke rigtig mine krav, jeg mangler adgang til nogle funktioner jeg brugte en del i outlook og så savner jeg lidt en rigtig klient istedet for deres webmail som jeg ikke rigtig er gode venner med. 

Mvh.

Jesper

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 09:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Springer lige ind med et halvrelateret spørgsmål her: Jeg vil gerne have mig en spritny Word med dansk ordbog. (alt andet i Office har jeg i de versioner jeg skal bruge)

Hvordan gør jeg det bedst og billigst? Hedder det Office 365 eller Word eller hvad? 

Jeg skal ikke bruge skyen til noget - har 200GB dropbox til det formål i forvejen.

Mvh Anders Saugstrup

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 09:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Anders Saugstrup:
Springer lige ind med et halvrelateret spørgsmål her: Jeg vil gerne have mig en spritny Word med dansk ordbog. (alt andet i Office har jeg i de versioner jeg skal bruge)

Hvordan gør jeg det bedst og billigst? Hedder det Office 365 eller Word eller hvad? 

Det er ikke nogen særlig god idé at købe Word som stand alone produkt.

Prisen er forholdvis høj

Du siger, at du ikke skal bruge skyen til noget, og at du benytter Dropbox til det, du mener skyen skal bruges til. :)

Jeg synes Dropbox er udemærket. Men det synkroniserer ikke kontaktpersoner, kalenderaftaler og mails særligt godt. ;-)

Da Office 365 er en abonnementsordning, vil det over tid blive en relativ dyr måde at få en nyere version af Word.

Er det kun for ordbogen, du vil have ny Word?

Dbh. John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. Mar 12
Indlæg ialt: 248
Fra  madebyM Skrevet kl. 09:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 09:59
Hvor mange stjerner giver du? :

John Nielsen:

Anders Saugstrup:
Springer lige ind med et halvrelateret spørgsmål her: Jeg vil gerne have mig en spritny Word med dansk ordbog. (alt andet i Office har jeg i de versioner jeg skal bruge)

Hvordan gør jeg det bedst og billigst? Hedder det Office 365 eller Word eller hvad? 

Det er ikke nogen særlig god idé at købe Word som stand alone produkt.

Prisen er forholdvis høj

Du siger, at du ikke skal bruge skyen til noget, og at du benytter Dropbox til det, du mener skyen skal bruges til. :)

Jeg synes Dropbox er udemærket. Men det synkroniserer ikke kontaktpersoner, kalenderaftaler og mails særligt godt. ;-)

Da Office 365 er en abonnementsordning, vil det over tid blive en relativ dyr måde at få en nyere version af Word.

Er det kun for ordbogen, du vil have ny Word?

Dbh. John

Helt enig mht mail, kontakter osv. Kører den del som exchange hos sherweb.

Ja, det er faktisk kun for at få en super ordbog, at jeg har brug for Word. Jeg har en Word 2007, men den er uden dansk ordbog og jeg kan ikke få lov at købe en dansk ordbog til den længere, ser det ud til.

Tak for din hjælp, John! :-)

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1958
Fra  Vipindi Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Saugstrup:
Ja, det er faktisk kun for at få en super ordbog, at jeg har brug for Word. Jeg har en Word 2007, men den er uden dansk ordbog og jeg kan ikke få lov at købe en dansk ordbog til den længere, ser det ud til.

Hej Anders,

Det kan godt gøres lidt/noget billigere end hos microsoftstore, alt efter forhandler og valg af licenstype. Og selvfølgelig uden at bryde MS licensbetingelser.

Send mig bare en mail hvis du vil høre nærmere.

/Brian

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)