Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop med Ewire betaling

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Vejle
Tilmeldt 7. Aug 12
Indlæg ialt: 57
Fra  InetSecurity ApS Skrevet kl. 00:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kære Aminoer

Tidligere har jeg haft oprettet et indlæg ang. webshop som min kone gerne vil oprette, og vi har nu fundet de rigtige produkter,

Vi står overfor og skal bruge en webshop med Ewire modul til modtagelse af betalinger.

Jeg har allerede kigget på EU Design her fra Amino men vil også gerne lige vide om der evt, er andre der kan byde ind ?

Det er vigtig for mig at personen laver alt fra design (Et grundlæggende design) til udarbejdelse af shoppen samt opsætning af Ewire til modtagelse af betaling. Og der skal udarbejdes et lille Logo. Det skal være et stilfuldt design og ikke noget fancy på nogen måder ! Udover det skal det kunne sende en mail til kunden med ordre bekræftelse, og ellers standard ting omkring dette. Jeg skal ikke have automatisering til Økonomi systemer eller noget som helst i den retning !  

PM Mig gerne jeres tilbud, og lad mig vide om i har brug for mere info.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:42

Hej Anders.

Som du sikkert ved levere vi PrestaShop til blot 3.900.- og har fået en masse tilfredse kunder på den konto, derfor har vi været lidt stille på Amino på det sidste da vi ikke kunne tage flere kunder ind, men det kan vi begynde på nu.

Ring mig på Skype ID henrikhansenasia eller mail til henrikhansenasia@gmail.com og lad os få en snak om jeres projekt.

Husk vi er desuden partner med NETs kan derfor give nogle ekstra gode tilbud her såfremt du vælger denne løsning, vi er desuden også reseller hos ePay men kan naturligvis også tilslutte din eWire løsning inkl. i prisen.

Med håb om godt fremtidigt samarbejde

Henrik Hansen

Tilmeldt 10. Aug 10
Indlæg ialt: 335
Skrevet kl. 10:29

Enten er det mig der ikke kan se den - eller også har du PM slået fra.

Så prøv at send mig en PM, så sender jeg dig et rigtig godt tilbud inkl. hosting på dansk server, og med ewire integration naturligvis.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)