Godaften, om nogle uger påbegynder jeg mit nye liv som stud.jur på AU og ved siden af dette skal jeg arbejde som aflaster for en fantastisk 5-årig dreng med muskelsvind a 6 timer ugentligt (2 eftermiddage a 3 timer). Desværre er 6 timers ugentligt arbejde ikke helt nok rent økonomisk hvorfor jeg søger endnu et arbejde. Jeg har de sidste 2 år arbejdet som pædagogmedhjælper i en Specialbørnehave beliggende i Aarhus N. Jeg er 22 år og blev for 2 år siden student fra Aarhus Købmandsskole, Vejlby. Om jeg skal gøre rent, agere piccolo eller blot ordne andet forefaldende arbejde er som udgangspunkt irrelevant. Står du med en helt anden opgave på hånden skal du endelig ikke holde dig tilbage med at kontakte mig. Jeg søger umiddelbart mellem 4-8 timer ugentlig - eventuelt flere timer såfremt der er tale om weekendarbejde - da arbejdet ikke skal komme i vejen for studiet. Jeg er udelukkende interesseret i arbejde placeret i Aarhus. Send endelig en privat besked og så sender jeg gerne en ansøgning mm. eller kontakt mig blot for en uforpligtende snak. Jakob |
Arbejde til kommende studerende i Aarhus
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)