Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny startet iværlsætter mangler ide til udvidelse

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Jan 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 10:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle aminoer.

Jeg håber i kan bidrage lidt her.

Jeg blev i maj måned i år opsagt fra mit konsulent job da denne funktion jeg havde blevet nedlagt.

Jeg har hele tiden haft en lille iværksætter i mig og prøvet forskellige ting. Det seneste jeg nu har prøvet er at starte et "lille" vinduespudser" firma op i november måned sidste år. Mere for at tjene lidt ekstra ved siden af mit konsulent job i weekender i sommerhus områder osv. Nå men anyway, da jeg blev opsagt i maj måned tænkte jeg med det samme at jeg vil skrue op for min vinduespudser virksomhed hvliket har haft en succes ud over alle forventninger og som jeg ikke en gang selv havde regnet med. Får et sted mellem 1-3 nye kunder dagligt, så det er jo rigtig fint :-) Mit spørgsmål til jer aminoer er at jeg godt kunne tænke mig at udvide min virksomhed, men ikke med rengøring og have service som mange andre vinduespudsere kombinere deres forretning med? Jeg ar tænkt i uendelige baner, solceller, glas restauering osv, men kunne rigtig godt bruge nogen input fra jer allesammen om noget muligt man kunne udvide med? Håber at få en masse idee`r??

/Jacob

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)