Amino Plus 1 års abonnement?
Tilmeldt 24. Jun 07
Kan man ikke få 1 års abonnements mere eller? Det er da bøvlet, hvis man skal forlænge hver mdr eller hver 3...
Svar
Tilmeldt 24. Jun 07
Hvor helt præcist? Står der ik 1 mdr og 3 mdr? Det står der under check ud her... Jeg kan ikke finde et år nogen steder...
Svar
Tilmeldt 24. Jun 07
Den er meget tydelig på amino .dk/plus Beklager at jeg ikke kan lave et link eller indsætte screenshot, men Aminos mobilversion er ikke glad for HTML ...
Nu spørger jeg sikkert dumt, men hvor? Hvis jeg går ind under "Mit Amino Plus", så er der kun 1 og 3 mdr...
Hvor ser du det andet henne?
Svar
Tilmeldt 24. Jun 07
Hej Trend , du må vist hellere få sovet lidt:) Hvis du går ind på siden http://www.amino.dk/plus/ Og scroller en lille smule ned så står der 365 dage, og så er der en stor køb knap.
Gider du tage et printscreen, for jeg kan intet se... Der er ingen knap eller noget som helst. Jeg kan kun forlænge medlemsskabet under "Mit Amino Plus", og der er der 1 eller 3 mdr... Intet andet...
Svar
Tilmeldt 24. Jun 07
Når jeg logger ud, så kan jeg se knappen osv, men når jeg er logget ind, så er der ingenting... Cool nok
Hvad der er sparet, det er tjent, er det ik sådan det gamle ordsprog lyder?
Svar
Tilmeldt 24. Jun 07
Bare til info, så har jeg stadigvæk problemer... Jeg kan kun købe en måned af gangen nu
Svar
Tilmeldt 24. Jun 07
Jeg har lige sparket gutterne igen, vi har haft ret travlt i sidst uge, men de kigger på det nu.
Cool, men jeg kan stadigvæk kun købe 1 mdr... Så jeg går ik ud fra, at fejlen er rettet endnu?
Svar
Tilmeldt 24. Jun 07
Cool, men jeg kan stadigvæk kun købe 1 mdr... Så jeg går ik ud fra, at fejlen er rettet endnu?
Så skulle det være muligt at vælge mellem 3 mdr og 1 års.
Vi er også på vej med en løsning, hvor man kan skifte opkrævningsform uden at genindtaste kortoplysninger.
YIIIIHAAAAA... Så virker det sku ;D
Så er det forlænget, og tak for hjælpen ;D
Svar