Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Joomla eller ??? udvikler

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Dec 06
Indlæg ialt: 137
Skrevet kl. 15:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Aminoer

Vi står og gerne vil prøve noget open source cms men er i tvivl om hvilket ? Har du nogle erfaringer med eks. Joomla eller andre så skriv endelig hvad du synes.

Er du tilfældigvis freelance udvikler kan du evt. skrive en PM for nærmere info.

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 16:32
Nu er det svært at anbefale noget CMS eftersom i ikke nævner noget om jeres behov.

Joomla kan bestemt være godt, men indeholder utrolig meget som ofte ikke er brugbart for den enkelte.

men tag et kig på www.opensourcecms.com hvor i kan teste og høre andres erfaringer om en helt række opensource PHP systemer.
Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 20:05
www.opensourcecms.com er en rigtig god side!

Arbejder selv med joomla! og du skal være meget velkommen til at sende mig en mal på ns@ungt.dk med krav og ønsker så skal jeg se om det er noget joomla kan leve op til (har ca 3 års erfaring tilbage fra mambo tiderne).

Joomla er godt til meget, ikke alt, men meget!
Tilmeldt 9. Apr 07
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 00:12
Brug meget tid på at finde ud af jeres behov - evt. i samarbejde med nogle som kender til det.

Når behov, budget osv. er afklaret, så tag kontakt til nogle forskellige webbureauer, og så vil resten næsten give sig selv, forstået på den måde, at systemet i sig selv ikke vil være det afgørende for success eller fiasko.

Problemet synes jeg ligger i, at de som kan mest er selvfølgelig de bedste, men er det at skyde over målet for jer, og er det for dyrt? Det kan man kun svare på hvis man ved hvad man skal bruge og hvor mange penge man vil bruge på det.

Typo3 er i min verden et større produkt end joomla, og derfor mere fleksibelt ift. at finde udviklere som passer til jeres behov.

Men tal nærmere med nogle og få lidt rådgivning om hvad I søger. De fleste herinde vil foreslå det de selv arbejder med, da det vil være det billigste at give tilbud på selvfølgelig. Men ikke særlig objektivt ift. det idealistiske spørgsmpl i lidt stiller om hvilket CMS som er bedst.
Fra Aalborg og københavn
Tilmeldt 26. Jun 07
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 21:14
Jeg syntes at TYPO3 er et godt valg, men det kommer jo lidt de behov i har. Hvis jeres side bare en en lille og ukompliceret sag, så er TYPO3 lidt for tung. Men som Rasmus siger, så handler det også om at det er det system jeg kender godt. ;)

Mvh
Rene Larsen
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)