Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilbud om samarbejde. Har ide, mangler script expert, til uniq wesite.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Vallensbæk
Tilmeldt 3. Aug 12
Indlæg ialt: 401
Fra  Fish 4 Rent Skrevet kl. 13:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Lad mig sige det med det samme. Jeg får vanvittige ideer, nogen af ideerne er geniale.

Denne ide, findes i dag ikke på nettet og potentialet er enormt.

Den ide jeg leger med handler om lukning af facebook profiler, email kontoer og alle mulige andre ting som kræver password, når folk er døde. Hjælpe politiet, når folk forsvinder. Så sent som i går ville Faceebook ikke give adgangskode til Sigrids facebook profil. Senere ville Facebook dog gerne give politiet adgang til hendes profil.

Brugerne af systemet, skal modtage en nyhedsbrev, som betaling for at være med i systemet. De skal have mulighed for at afmelde sig nyhedsbrevet, men dette vil medføre at deres profil lukkes.

Håber der er nogen som vil være med i projektet.

Personen jeg søger, skal vide meget om sikkerhed, kryptering af data og alt om hvordan man programmere et script.

Jeg forventer at når det hele er oppe at stå, så deles overskuddet. Jeg skal nok stå for domain, design(som jeg køber), hosting etc.

Udlejning af Fiske spa med Garra Rufa (doktorfisk) Fish 4 Rent

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 19:33
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvilke andre projekter har du startet som kører godt og giver overskud?

Hvordan skal pengene tjenes ind på din ide?

Hvad hvis man har brugt 6 måneder på at kode på det og ideen så ryger i vasken?

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Vallensbæk
Tilmeldt 3. Aug 12
Indlæg ialt: 401
Fra  Fish 4 Rent Skrevet kl. 22:56

Niels Henriksen:

Hvilke andre projekter har du startet som kører godt og giver overskud?

Hvordan skal pengene tjenes ind på din ide?

Hvad hvis man har brugt 6 måneder på at kode på det og ideen så ryger i vasken?

Nu har jeg fået et par henvendelser, som jeg har fortalt det meste om ideen. Jeg kan ikke fremvise et projekt som køre, fordi jeg i 16 år har været holdt som gidsel af Skat, efter at jeg lukkede et hjemmeservicefirma, hvor jeg havde 23 ansatte efter 1 1/2 år.

Den måde jeg vil tjene penge på i denne ide, er primært ved det nyhedsbrev som brugerne er tvunget til at modtage. Hvis de vil fravælge nyhedsbrevet, vil de samtidig slette deres bruger.

Som sagt ideen findes ikke nu og jeg er sikker på at den er efterspurgt.

Hvis jeg skulle trække mig fra projektet, vil det være helt naturligt at personen som laver scriptet, viderefører ideen alene og med alle rettigheder til ideen.

Udlejning af Fiske spa med Garra Rufa (doktorfisk) Fish 4 Rent

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 00:48

Carl Lorberg:
Nu har jeg fået et par henvendelser, som jeg har fortalt det meste om ideen.

Fint nok. Men du må bare regne med at det er noget man oplever hver dag som god programmør at man får tilbud om at få %'er i en opgave som man bare lige skal lave.

Men jeg håber da at du får den i luften og glæder mig til at se hvad det var.

Carl Lorberg:
Hvis jeg skulle trække mig fra projektet, vil det være helt naturligt at personen som laver scriptet, viderefører ideen alene og med alle rettigheder til ideen.

Husk at få det skrevet med i kontrakten.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)