Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad koster fri bil arbejdsgiveren?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Aug 12
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 15:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Har forsøgt at google og søge i dette fine forum, men kan ikke finde svar. Så nu må jeg spørge direkte.

Er ved at lave en forretningsplan, heri indgår at jeg inden for det 1. år vil ansætte en sælger. Mange sælgere vil jo bede om/forvente at få stillet fri bil til rådighed.

Og her er det så, jeg bliver i tvivl: Hvad koster sådan een virksomheden? Engangsbeløb, finansiering, mv.

Jeg er klar på, at der sikkert er 200 parametre man kan skrue på, men til forretningsplanen kunne jeg godt tænke mig et overslag på, hvor mange penge man skal forvente at lægge til finansiering og løbende omkostninger.

Er der nogen der kan give nogle fingerpeg/tommelfingerregler?

Tilmeldt 9. Aug 12
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 10:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der slet ingen der kan sige om jeg skal afsætte 1k, 3k, 5k, 8k eller 12k om måneden i firmaets budgetSurprise

Fra Viborg
Tilmeldt 6. Jun 07
Indlæg ialt: 323
Skrevet kl. 11:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er nok ingen der har svaret, da beløbet kan være nærmest hvad som helst.

Du kunne tage udgangspunkt i en leaset bil. Så kender du udbetaling samt ydelse hver måned.

Du kan se hvad der er inkluderet af service. Ofte kommer der udgifter til dæk udover.

Så mangler du stort set kun benzin/diesel, forsikring og småudgifter (bilvask, pærer osv).

Umiddelbart skal der nok også sættes nogle penge af til aflevering af bilen igen når aftalen udløber (hvis der f.eks. er buler eller andet der er ikke er normal slidtage).

 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)