Bed om en afgørelse som du kan sende til Landsskatteretten. Så går der højst et år, før du får en afgørelse fra landsskatte retten. Har du brug for hjælp til at klage, så bare skriv. Jeg vil hjælpe din gratis!!!! |
Holdt da op en tur du har fået !!
Jeg oplever også at jeg føler at jeg slår i en dyne med hensyn til SKAT, omend i meget mindre skala
Det hele startede da jeg skulle have nedvejet min bil på papegøjeplader og betalte den ekstra reg afgift osv. Jeg skulle så betale vægtafgift på ny, da jeg skulle have nye plader ( fair nok ) Problemet lå i at de ikke havde lavet beløbet mindre ( en forskel på ca. 5.000 kr pr. år ). Det fik jeg efter flere telefonopkald og MANGE timers venten i en kø i telefonen rettet. Så kom problemet til at få udbetalt den gamle vægtafgift som jeg skulle have tilbage. ( 5.200 kr ) Det kunne de HELLER ikke finde ud af og først efter flere telefon opkald og timers venten lykkedes det ( i deres system )
For der står nu i deres system at de har udbetalt 5.200 kr. til mig, men jeg har kun fået 1.200 kr. ind på kontoen :/ Aner ikke hvad jeg skal gøre !!
For at fuldende historien er de nu også kommet til at ændre min bil i system, så den ikke har 136 HK og kører 17,9 km/l, men har 250 HK og kører 11,7 km/l. Frygter den da mit forsikringsselskab opsiger min forsikring eller forhøjer præmien betydeligt.
Aner ikke længere hvad jeg skal gøre og overvejer om man bare skal sige det var det og opgive .... det er jo pisse frustrerende.. Jeg har haft fat i både trafikstyrelsen, fundet typegodkendelse som beviser hvad min bil er for en og at den som de har registreret ikke findes ... men de påstår at jeg tager fejl ??
De er ikke nemme at arbejde med synes jeg !!
Lille surt opstød herfra, god dag derude :D