Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg fik aldrig annoncen, som jeg betalte for.... Hvad gør jeg?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Nykøbing F
Tilmeldt 29. Jun 10
Indlæg ialt: 793
Fra  Glad Gruppen Skrevet kl. 20:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har betalt 10.000 + moms for et års annoncering hos en af Danmarks helt store søgemaskiner/navnebøger.

Jeg fik i alt ti områder i Danmark, herunder Holbæk, Roskilde, Odense, København mv. hvor jeg ville være annonceret med et banner allerøverst, hver gang en mulig kunde søgte på mit søgeord. Min annoncering blev aldrig sat rigtigt i gang, så jeg klagede naturligvis så snart jeg opdagede det.

Desværre gik virksomheden konkurs, og jeg troede pengene tabt. Virksomhedens aktiver opkøbes dog af deres gamle konkurrent, og de lover at videreføre alle aftale annoncer, og jeg bliver lovet at mit betalte annonceringsår vil blive opstartet på ny.

Nu har jeg haft fat i dem flere gange. Jeg er stadig ikke lagt ind under det aftalte søgeord, og de seneste par gange har de undskyldt sig med, at deres it-system havde problemer med annonceringen hver gang kunder søgte i områder med æ, ø og å. Eksempelvis Holbæk og København. De ville vende tilbage så snart det var i orden. Det er nu over 2 måneder siden. Det skal lige tilføjes, at mit søgeord i de andre landsdele der ikke indeholder æ, ø og å heller ikke fungerede.

Skal jeg bare blive ved med at vente? Kan jeg på nogen måde trække virksomheden i fogedretten eller lignende?

Vh Brian

Venligst

Brian Phillip

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:11
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg ville sende dem en kort frist og vis den ikke overholdes så er det pengene retur , men nu er sådanne større firmaer tit svære at have gøre med så det kan tit være nærmeste umuligt få sin ret især når man ved hvilken firma det er , men livet som iværksættere er hårdt og tiden at bruge rykke hver uge gør noget sider timevis ringer til dem rykkere skriver mail igen de skriver igen gør noget men der sker ikke noget ,

det kender vi alle som iværksættere det gør man bruger al sin forkert og kan ende med sådanne nogle har en hård økonomiske faktor i mod en og det tiden med  man bruger på dem i stedet for sine kunder som er det vigtigste er en hård faktor både koster en tid og sidste har man oveni betalte kroner til dem , jeg ved ikke hvorfor man skal bruge tid på nogle som man betaler , derved burde de giver mere retur igen der sådanne set svare oveni i ens tid 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)