Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

registrering af backlinks?

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 06:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jacob Damsgaard:

Okay :) Men det der bare undrer mig er at jeg har prøvet at lave en blog på eksempelvis blogger.com hvor jeg har et link til min side, men denne er ikke med i de backlinks jeg kan se. Og det er altså flere måneder siden jeg har lavet det link :b

Og så spørger jeg lige igen, hvorfor er det vigtigt om en eller anden backlink service kan se dit link fra blogger? :)

Du kan jo starte med at tjekke om du kan se det, derefter kan du tjekke om Google har set det (tjek backlinks i webmastertools, eller lav en søgning på det).

Mere behøver du ikke vide.

Hvad nu hvis du tjekkede din og konkurrentens backlinks med en anden service der viste at konkurrenten have 0 backlinks og du havde 200, ville du så være tilfreds? nej vel, for de tal siger INTET om hverken rankings eller hvordan google vægter de links.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 11. Apr 12
Indlæg ialt: 426
Skrevet kl. 15:29

Hvad så når jeg tjekker de "links til dit website" på webmasters tool, og der er visse af disse links der ikke er at finde ?

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 15:35

Jacob Damsgaard:

Hvad så når jeg tjekker de "links til dit website" på webmasters tool, og der er visse af disse links der ikke er at finde ?

Så har Google muligvis ikke set de links endnu. Har du prøvet at søge efter den omsluttende tekst på google?

Send mig eventuelt linket til den blogger hvor det ligger, hvis jeg lige skal se på det.

tf@webcoders.dk

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1761
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 18:14

Husker du at pinge dine links ?

Husker du at backlinke til dine links ?

Husk at GWT ofte er meget langsom til at vise nye backlinks - der kan snildt gå et par måneder fra oprettelse til du ser dem i GWT, specielt hvis du ikke pinger dem.

18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Fra Esbjerg
Tilmeldt 11. Apr 12
Indlæg ialt: 426
Skrevet kl. 18:38

Er ikke helt med på hvad du mener med pinge?

Om jeg backliner mine links? Er det ikke hvad jeg netop gør når jeg smider et link op et sted :b ?

Fra København
Tilmeldt 24. Jan 12
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 19:13

Jacob Damsgaard:

Er ikke helt med på hvad du mener med pinge?

Om jeg backliner mine links? Er det ikke hvad jeg netop gør når jeg smider et link op et sted :b ?

Du kan pinge de sider du ligger links på via forskellige services, fx bulkping.com - så skulle siden gerne få besøg af søgemaskinerne, så dit link bliver talt med hurtigere. I praksis synes jeg nu ikke det har nogen effekt længere...

Det han mener med at backlinke dine links er, at du kan lave et link på et andet site, med et link til den side som du har lavet et link på. Du kan altså operere med tier2 links.

:: HDMI kabel ::

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)