Hejsa alle På vegne af en kunde er jeg på udkig efter en ny medarbejder. Vores kunde ejer og driver en større B2C webshop med eget lager, sideløbende med dette udnyttes lagerkapaciteten som lagerhotel for række forskellige webshops. Vi søger en ecommerce/lager ansvarlig der kan understøtte ejeren i den daglige drift og sikre at: 1) Ejerens egen webshop er opdateret, både hvad angår produkt data, kundeservice, lager og logistik. 2) Lagerhotellets kunder fastholder den gode service selvom den nye ansatte overtager en del af opgaverne. Stillingen er ikke endelig defineret, vi arbejder pt. med tankerne om en deltidsstilling - men er ikke endeligt afklaret endnu. Hvem er du? Vi forestiller os at du selv er e-købmand, du har måske din egen webshop og driver den selv med lager og har derved indsigt i de arbejdsopgaver der vil være i stillingen. Som iværksætter er du selvfølgelig pligtopfyldende, selvstændig og ansvarsfuld. Det er naturligt, for os, at dit eget lager flyttes og bliver en del af vores lagerhotel (til en god pris selvfølgelig :-). Du vil sideløbende med jobbet kunne drive din egen virksomhed fra vores lokaler, og bruge vores kompetencer som sparring til din egen forretning. Optimalt set er du "fritids e-købmand" og ser dette som muligheden for at tage springet til fuldtids e-købmand med dit eget projekt, og vores stilling. Det lyder fedt - hvad gør jeg? Hvis ovenstående har "tændt" dig og du kan se en løsning så skriv en mail til bb@compell.dk hvor du fortæller hvem du er og hvorfor dette er den fedeste stilling til dig. Vi har ikke behov for officielle ansøgninger med kilometer lange CV´er, bare giv os Praktisk Løn: forhandles individuelt, afhænger af alle detaljerne der er beskrevet ovenfor. Arbejdssted: Malmø Mvh Bjarke |
Sætter lige i toppen.