Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

gazoo.dk job site

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Nivå
Tilmeldt 17. May 12
Indlæg ialt: 33
Fra  GaZoo.dk Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Hej Aminoer.

dette er et af mine hygge projekter.

Jeg synes jeg er nået til det punkt hvor jeg kan begynde at invitere folk indenfor, og derfor vil jeg også godt høre jeres meninger og feedback.

siden er et job site i stil med fiverr og underenplov, det som jeg gør anderledes, er at man har mulighed for at lave jobs helt op til 3000 DKK.

til at starte med kan man dog kun oprette jobs op til 800 kr, men efterhånden som man sælger (og får gode bedømmelser) stiger man så i level og kan oprette job til større beløb.

en af de ting som virkelig irriterer mig er, at hvis jeg laver menuerne i venstre side i samme farve, eller fx. grå som baggrunden, bliver siden MEGET kedelig at se på.

men på den anden side synes jeg også at for meget farve nemt kan få en side til at se FOR useriøs ud.

http://gazoo.dk

 

GaZoo.dk -- Fritidsjobs til alle!

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2315
Fra  PITOT Watches Skrevet kl. 22:18
Hvor mange stjerner giver du? :

tillykke med åbningen af dit hyggeprojekt :)

Aviator ure inspireret af kampfly - pitotwatches.com

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:18
Hvor mange stjerner giver du? :

øverste i menuen ville jeg ligge en om jer side, derved så man kan læse hvad siden omhandler og hvilken koncept det er .

kontakt siden ville jeg få lavet en kontakt formular til derved lettere at kontakte jer

vis har et cvr nummer ville jeg sætte det på kontakt siden og i fodnoten på siden

social medier ville jeg sætte google plus også på siden det kan betyde lidt for søgeord optimering

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Et par tanker:

Først og fremmest ville jeg bruge et par hundrede kroner på et logo, og så finde et pænere farveskema. Du kan finde inspiration her: http://kuler.adobe.com/#themes/rating?time=30

Fra Nivå
Tilmeldt 17. May 12
Indlæg ialt: 33
Fra  GaZoo.dk Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :

@Mikael, mener du til selve login i toppen??

for samtlige jobs der bliver oprettet har både  G+, facebook, og twitter knap, netop for at gøre det nemt for folk at dele deres jobs.

 

havde desuden smidt en facebook "like" box ind på siden til at starte med

(den med billeder af alle der trykker på like)

men det ser ud af H.... til sålænge der ikke er flere jobs oprettet, så den tilføjer jeg muligvis på et senere tidspunkt

GaZoo.dk -- Fritidsjobs til alle!

Fra Odense
Tilmeldt 6. Oct 11
Indlæg ialt: 584
Skrevet kl. 22:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Tillykke med åbningen af dit projekt

Her får du lige lidt feedback fra mig af:

1) Designet bryder jeg mig ikke om. Det ser alt for klumset og rodet ud.

2) Få dig lavet et mere stilfuldt logo

3) Jobopslagene ser alt for sjusket ud. De sociale medie logoer, 'Læs mere' linket, beskrivelsen og titlen står alt for tæt. Sæt også gerne prisen i en boks for sig selv i stedet for i titlen.

4) Adskil opslagene noget mere. De står for tæt sammen

5) Få måske også lavet noget SEO på din side

Ellers synes jeg bare du skal klø på. Fiverr er jo et stort hit og Underenplov følger godt med på det danske marked. Så jeg ønsker dig alt held og lykke med at få lige så stor eller større succes med dit projekt Wink

Fra København
Tilmeldt 14. Jul 12
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 22:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Tillykke med dit site. Lyder som en spændende ide.

Hvis man skal prøve og sætte sig i kundernes sted, så er en af springpunkterne for aktivitet på din side, at det er muligt at danne overblik. Mht. til det, så synes jeg farverne ser lidt rodede ud, og der virker ikke til at være et gennemgående tema. Derfor bør du overveje at bringe en grafiker ind over, så siden for et mere professionelt og overskueligt look.

Med venlig hilsen,

Jens

Tasker, Macbooksleeves, Punge, iPad & iPhone covers på Bagspace

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sepp M.

Hvis du skal have lavet et unikt logo, til få penge, kan du kontakte os på kasper@ehandballmanager.com

Fed side forresten, mangler dog lidt endnu ;-)

Mvh
Kasper

Fra Nivå
Tilmeldt 17. May 12
Indlæg ialt: 33
Fra  GaZoo.dk Skrevet kl. 22:52
Hvor mange stjerner giver du? :

@RasJe

du har helt ret med logoet, det var et jeg lavede på 5-10 min, og var egentligt også bare en "placeholder", men har kigget så længe på siden at jeg åbenbart var blevet van til at se på det..

men hensyn til farvetema kunne jeg godt bruge lidt indput fra jer andre, netop fordi jeg har stiret mig blind på det, og prøvet rimelig mange varianter

GaZoo.dk -- Fritidsjobs til alle!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sepp M

Det godt at se dig gå igang med sådan et projekt, jeg tror virkelig det er et koncept der med den rette markedsføring kan nå langt. Håber jeg i hvert fald! Så er alle menneske deres egen lille form for virksomhed, hvor de sælger noget de godt kan lide at lave, men også lærer lidt om service og kunder.

Jeg syntes dog at dit design er meget mangelfuldt.
Du har ret i at for mange farver, kan give problemer, især med at dirigere folk til steder på websitet man gerne vil have dem hen, men også signalet man sender. Det er jo derfor vi designere opretter et farve skema, afhængig af målgruppen og andre faktorer så bruger vi flere farver. Generelt er 3/4 farver et godt valg (også selvfølgelig forskellige toner ud af de farver) også har du mere end rigeligt at arbejde med.

Dit farveskema er som sådan ikke "forkert" men tonerne i de farver du har valgt, giver absolut ikke et resultat jeg ville ønske mig. Der er ingen problemer i mørk kasse på lys bg.
Hvis du gør det rigtigt. Fejl 1 Det her er ikke rigtigt.

Jeg har lavet et lille eksempel her. gazoo
Farverne er stadig sort-hvid, men kontrasten imellem dem passer meget bedre sammen, og elementerne bliver adskilt meget bedre ad.

Men held og lykke med projektet i hvert fald. :)

Mvh
Khend 

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)