Godaften Aminoer. Jeg har fået en lille købmandsbutik tilbudt, problemet ligger i at jeg skal skaffe kapital.( gerne hurtigt da butikken sælges til først til mølle ) Lige pt skal jeg bruge 200.000 - 300.000 for at vise de bankfolk + forretnings mænd at jeg virker seriøs og ikke bare tror alt er gratis her i livet.( beløbet er til goodwill + inventar + andet gøjl fra butikken ) Kapital til varer ville lånes af banken ( ca 700.000 - 800.000 ) Jeg skal nemlig i banken og ansøge om et lån, men da banken plejer at have den dejlige nej hat på er jeg lige bange for deres svar. Jeg har også fået min kære mor ned i banken for at låne så meget som muligt, prøvet at få min mormor + morfar til at stille sikkerhed for god sjat af pengene da de nok kun har penge i værdipapire( nogle der ved om de kan bruges til at stille sikkerhed med ? ) En kammerat er også villig til at låne mig 50.000 Men jeg vil helst holde alle folk ude af det selv om jeg ved jeg nok skal tjene pengene ind igen, jeg har det bare stadig dårligt med at låne af andre end banken! Er det overhoved tilladt at lave privatlån for at skyde dem ind i firma lån for derefter at lave nyt firma lån + stor kassekredit ? Håber der er nogle kloge venlige sjæle der kan hjælpe mig. Mvh: Mike Drøhse Jensen - . o 0 ( jeg vil ikke være sømand ! ) |
KØBMAND ELLER SØMAND - HJÆLP !!!
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)