Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Html - hjælp

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København K
Tilmeldt 21. Feb 12
Indlæg ialt: 130
Fra  Liv'IN - www.livin.dk Skrevet kl. 17:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej HTML-amino'er

jeg har lige et problem - jeg er kommet til at splitte noget ad fordi jeg skulle rode i ting jeg ikke har forstand på: Så nu hænger min knap:) what's wrong?

Her er html koderne:

<div class="block block-subscribe"><form id="mc-embedded-subscribe-form" class="validate" action="http://livin.us5.list-manage.com/subscribe/post?u=711fc8654647e32ac31a19401&amp;id=b14ccba480" method="post">
<div class="block-content"><strong><span style="font-size: large; color: #000000;">Tilmeld vores gratis boligmagasin her:</span></strong></div>
<div class="block-content">
<div class="input-box input-box-name datefield"><input id="mce-NAME" class="input-text required-entry" title="Navn" name="NAME" value="Navn" />
<div class="input-box input-box-email datefield"><input id="mce-EMAIL" class="email input-text required-entry validate-email" title="E-mail" name="EMAIL" value="E-mail" /></div>
<div class="input-box input-box-submit datefield"><input id="mc-embedded-subscribe" class="button" name="subscribe" type="submit" /></div>
<p class="input-box input-box-submit datefield">&nbsp;</p>
</div>
</div>
</form></div>

Håber på en venlig hjælpende sjæl. TAK

Fra Århus
Tilmeldt 17. Oct 10
Indlæg ialt: 500
Skrevet kl. 18:01

Det er ikke et html problem, det er css.

Du skal ændre i styles.css.

Det er den del der hedder: input#mc-embedded-subscribe

Hvor du skal ændre:  bottom: 31px;  til bottom: 50px;

TeddyC 

Fra Århus
Tilmeldt 17. Oct 10
Indlæg ialt: 500
Skrevet kl. 18:08

Din lup i søgefeltet sidder også lidt underligt, den kan komme på plads ved at tilføje: margin-top: -18px; til det afsnit der hedder button.button

Derudover skal du andre dit Favicon.

TeddyC 

Tilmeldt 2. Jun 11
Indlæg ialt: 219
Fra  EDB-Eksperten Skrevet kl. 18:32

jepper det er css filerne du skal pille i. et godt tip til folk der skal prøve selv er.

Firefox brug firebug

chrome højeklick og vælg vis detaljer om element

IE tryk F12 of vælg mus pilen og så elementet

der kan så rettes i koden uden det er permanent!!!

Gratis hosting hos EDB Hosting. Linkkatalog www.Link-Eksperten.dk. Bærbare computere www.EDB-Eksperten.dk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)