Hej folk på Amino, Jeg er helt ny, når det gælder det at drive webshop/virksomhed. Trods det, prøvet jeg at starte webshop med en kammerat, som kun sælger armbånd til mænd. Så er stødt på nogle "spørgsmål" og udfordringer undervejs. Vi håber I "amino'er" vil bruge et øjeblik på at besvare nogle af vores spørgsmål.. På forhånd tak! - Mht. vareprøver, kan vi godt bestille vareprøver hjem uden for EU, uden at være momsregistreret(have importtiladelse) ?.. Eller bliver varerne stoppet ved tolden. - Vil det blive et for stort arbejde selv at holde moms-regnskab, eller kan vi godt klare det selv? Hvad skal vi være særligt opmærksomme på?.. (Omsætningen vil højst sandsynligt ligge omkring de 50.000 kr. eller under første år) - Når det gælder fragt, skal det så ikke også medregnes af den totale moms? -Og er PostDanmark det billigste når et armbånd bare kan sendes i en kuvert/brev?(Ved f.eks. 1-3 ordrer om dagen?) Hvordan fungere det i det hele taget med "frimærker"? Hvordan betales forsendelsen? Udover det må i meget gerne skrive, hvis i har kendskab til gode leverandører/grossister af armbånd til mænd! (mest læder og træ-perler) Tak fordi i gider bruge tid på at besvare mine "dumme" :) Venlig Hilsen Benjamin Hansen |
Opstart af virksomhed der udelukkende sælger armbånd til mænd ..
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)