Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mest til IT nørder/forretningsmænd :)

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Brønshøj
Tilmeldt 2. May 11
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 16:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kører på en Dell Precision M4500 fra 2010 med en i7 1,6 GHz, 4 GB ram og 320 GB HD, 15,6" skærm (1920x1080)

Den bliver brugt til programmering og 3D tegning.

Det var ikke let at finde en maskine med en så høj opløsning. Om så jeg havde valgt en 17" var udvalget meget lille med den opløsning. Jeg har fortrudt jeg ikke fik flere ram i.

Jeg fik klart mere maskine for pengene i den end Lenovo som havde været mit alternativ. Dog synes jeg meget bedre om Lenovos kabinetter.

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 16:53

Macbook Air 13' med 1.7 Ghz I5, 4 GB ram

Da jeg købte den var lidt bange for den ikke havde tilstrækkelig med power til tunge programmer men det går squ helt fint så kan anbefales bortset fra hvis du er en hardcore gamer - Så tror jeg ikke den kan være med..

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra Aarhus C
Tilmeldt 31. Jan 12
Indlæg ialt: 405
Fra  Bleep Films Eberhard IVS Skrevet kl. 17:12

Jeg sidder på en 2009 udgave af en 13" macbook pro med en alt for kedelig processor.

Har smidt en crucial M4 120 GB SSD i den og upgraded til 8 GB ram, så den kan lige trække de tunge programmer og videofiler vi bruger.

Bruger desuden en ekstern monitor fra BenQ. 

Har (alt for)længe ventet på at Apple ville udkomme med deres opdateret iMac, så det er nok den næste arbejdscomputer vi investerer i.

Co-Founder & CEO @EasyPoker

Fra Esbjerg
Tilmeldt 16. Apr 07
Indlæg ialt: 282
Fra  J. Møller Skrevet kl. 17:23
Øhh????? Der står HP Elitebook på? :) Om det er godt eller skidt ved jeg ikk. Men den virker fin og var billig!

Hilsen forretningsmanden og ikke IT-nørden
Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 17:29
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Kaffe & Co:

Jeg anvender en atomdreven Intel / Mac / C64 / Z28 hybrid, som jeg selv har loddet sammen i min garage. Maskinen er vandkølet af en nærliggende sø og overclocket. Det er meget svært at skaffe uran og tungtvand, men den nedsmelter sjældent og giver god varme.

Jeg bruger den mest til tekstbehandling. 

/Søren 

Jeg går ud fra den også kan lave kaffe -

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Tilmeldt 8. Nov 11
Indlæg ialt: 101
Fra  Juncher Design Skrevet kl. 18:18

MacBook Pro Retina 15" + MacBook Air 13" + 2 stk. 27" Thunderbolt Displays.

Det er både til arbejde, samt privat... :)

Fra København
Tilmeldt 10. Jul 11
Indlæg ialt: 491
Fra  Confocus ApS Skrevet kl. 18:21
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Deleuran:

Kaffe & Co:

Jeg anvender en atomdreven Intel / Mac / C64 / Z28 hybrid, som jeg selv har loddet sammen i min garage. Maskinen er vandkølet af en nærliggende sø og overclocket. Det er meget svært at skaffe uran og tungtvand, men den nedsmelter sjældent og giver god varme.

Jeg bruger den mest til tekstbehandling. 

/Søren 

Jeg går ud fra den også kan lave kaffe -

Selvfølgelig kan den det.

Det er denne model

og han er ved at spare op til

The best way to predict the future is to create it. Se min profil her: Thomas Astrup 

Fra Hammel
Tilmeldt 11. Aug 11
Indlæg ialt: 441
Fra  Websolu.dk Skrevet kl. 18:35

Som primær computer har jeg en selvbyg fra december med i7 2600k, 256GB SSD, et HD 6950 (kan nemt opgraderes til 2-3 af dem) osv. Generelt bare en rigtig god computer; der kører som en drøm -og dertil en 23-24" grafikerskærm. 

Derudover har jeg lige købt en Macbook Air 13" @ 2012, som også er fantastisk. Ville ønske min stationære var mac, meen synes det er "forkert" at have en maskine med Mac OSX installeret uden det reelt set er en Mac ;)

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 18:40

Jeg har en Mac Pro med 2x QuadCore Intel Xeon 3,0 Ghz og 16GB RAM med 250gb SSD og 2x24" Samsung skærme på det ene kontor, på det andet har jeg en Mac Mini med 8GB ram og 240GB SSD og en Core Duo 2 2,4Ghz processor og 2x22" Dell skærme, på farten har jeg en Macbook Pro core i7 med 16GB Ram og 240gb SSD - derudover har jeg et cluster bestående af 5 HP Proliant DL380 G5 servere med 32GB ram i hver som jeg bruger når der skal laves tunge ting, simulering, test-setups og andet.

Til filstorage bruger vi en 8TB og en 16TB server som blandt andet holder firma data (men også andre ting, f.eks. backup for kunder), alle i firmaet har iPhone's og hvor det giver mening også iPad's. Alt der ikke kører OsX kører enten Linux eller FreeBSD, vi har en enkelt Windows maskine, men den er sat op som en server sådan at vi alle kan bruge den hvis vi har behov for den. (hvilket vi sjældent har ... men den er træls og mangle så derfor har vi én :p)

Vil helt klart anbefale Mac og iCloud til iværksættere, det er nemt og billigt at komme igang med ... og det virker bare. Du kan købe maskinen i forretningen idag, og være igang med at arbejde max en time senere.

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)