Hej aminoer, Faktisk har jeg allerede en stabil læserskare på 35.000 nyhedsbrevmodtagere - men jeg vil gerne have flere. Jeg har ikke investeret i det i 1½ år - og oplever nu en stagnation. Er der nogen blandt Jer, der har erfaringer ud i, om der findes gode og seriøse udbydere, som kan tilbyde hjælp i forbindelse med indsamling af leads? Jeg er kun interesseret i at gøre det på en god og ordentlig måde og også evt. i noget Facebook-kampagner, som er lovlige og ok. Segmentet er kvinder og boligindretning. Hilsen Helle |
Helle Skou-Nielsen:Faktisk har jeg allerede en stabil læserskare på 35.000 nyhedsbrevmodtagere
35.000 ? Det var da ellers en sjat!
I øvrigt synes jeg din hjemmeside "roder". Du blander "nyheder" med outlet og restsalg!
Under restsalg, har du også nyheder og outlet.
Tilbud "kun til Facebook fans"....
"Vind nytårskursus......." gammel nyhed som burde fjernes! Eller i det mindste ligge under et arkiv.
Med andre ord - brug noget tid på at få ryddet op på din hjemmeside. Når det er gjort kan du jo reklamre for det på FB (hvor jeg IKKE kommer) og se om det evt. tiltrækker flere brugere/købere/læsere...