Jeg sidder og skal starte en hjemmeside op for en fanklub for en fodboldklub. Jeg har ikke meget forstand på webdesign og lign, nørderier på nettet :) men ved dog, at der findes værktøjer derude hvor man for små penge kan få en pæn og rimelig prof. udseende hjemmeside op at køre. Men hvor? Jeg kan finde masser af blogs, men ikke decidereds hjemmesider - - og det der 1-2-3 hjemmeside virker lidt for amatøragtigt (med alt respekt)
Eftersom der blot er tale om et lidt hobbyvirksomhed er det vigtigt at siden kan involvere dens brugere via twitter og Facebook.
Er der nogle af jer dygtige dynamiske folk der kan komme med gode tips og råd til hvordan jeg får slået hul på dette projekt?
Altså hvis du gerne selv vil rode lidt i det, og det er faktisk ret nemt, så kig på wordpress. Der findes ret mange themes og du behøver ikke skulle kode noget, hvis du kan klare dig med de templates der lavet for dig..
Jeg har overvejet på wordpress, men er det ikke lidt a'la Blogger?? Er det ikke bedst at vælge en hosted løsning hvis man vil undgå at det bliver for "blogagtigt" ?
Nej, wordpress er ikke kun til blogs, du kan se min side www.lhcreative.dk det er lavet i wordpress, og synes ikke det er blog agtig, men det er nu heller ikke nogen vild side..