Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

splog links

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 5. Aug 12
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 23:19
Hvor mange stjerner giver du? :

hej

jeg sidder og kigger på mine konkurrenters links og kan se at de har rigtig mange links fra blogs

de her blogs er udelukkende skrevet for at få links det er helt tydeligt teksterne er korte og der er links til det firma der betaler og typisk neutrale links som til tv2 wikipedia ekstrabladet eller noget andet ligegyldigt

jeg har slået ejerene op på nogle af domænerne og det er mange seo-bureauer og folk der arbejder med det mange af dem er også fra amino

kan det virkelig passe at sådan nogen splogs stadig har en god værdi når man laver links til sin side? 

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 23:23
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Ja, tilsyneladende, men det også den form links Google løbende forsøger at modarbejde. Med andre ord: Det virker i dag, men du skal være klar over at det kan se meget anderledes ud i morgen.

Tilmeldt 5. Aug 12
Skrevet kl. 23:26

tænker bare at mange store firmaer bruger dem rigtig meget og bygger mange links udfra de blogs

også til store danske firmaer 

og det ser ud til at flere samarbejder med at bytte links på hinandens splogs det er helt tydeligt

troede bare ikke de havde nogen værdi det er jo helt tydeligt falske link 

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 23:29
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

ShopWithSocks.com:

Ja, tilsyneladende, men det også den form links Google løbende forsøger at modarbejde. Med andre ord: Det virker i dag, men du skal være klar over at det kan se meget anderledes ud i morgen.

Kommer jo an på hvor dygtig man er til at forhindre Google i at opdage det ? :-)

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1769
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 23:34

Værdien er der skam stadigvæk og hvis du linkbuilder lidt til dem, kan de fint give dig, lidt af det du ønsker.

Derudover er de en fin måde at få lidt links på, uden at sætte kundens eget domain i ilden - hvis der linkbuildes fra lidt tvivlsomme kilder.

Dog ser jeg det ikke som en synderlig fornuftig strategi, hvis de udvalgte blogs bare postes et par indlæg og ligges i gemmeren igen.
Der skal bevidst arbejdes med strategien og jævnligt opdateres før det er noget værd.

18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Tilmeldt 5. Aug 12
Skrevet kl. 23:37

Jonas Jørgensen:

Værdien er der skam stadigvæk og hvis du linkbuilder lidt til dem, kan de find give dig, lidt af det du ønsker.

Derudover er de en fin måde at få lidt links på, uden at sætte kundens eget domain i ilden - hvis der linkbuildes fra lidt tvivlsomme kilder.

Dog ser jeg det ikke som en synderlig fornuftig strategi, hvis de udvalgte blogs bare postes et par indlæg og ligges i gemmeren igen.
Der skal bevidst arbejdes med strategien og jævnligt opdateres før det er noget værd.

det er domæner hvor man kan se at hånden bare er hammeret i tastetaturet altså uden mening

der er skrevet mange indlæg på dem det er folk der arbejder med seo og nok har mange kunder og mange af domænerne er forskellige ejere hvor du kan se at folk har byttet indlæg mellem hinanden

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 23:37

JensJylland:
troede bare ikke de havde nogen værdi det er jo helt tydeligt falske link 

Ja, ved en menneskelig gennemgang.

I bund og grund bliver der jo kigget på de fællestræk dårlige/unaturlige sider har, og udfra det ændre Google sig.

Tilmeldt 5. Aug 12
Skrevet kl. 23:40

Emil S:

ShopWithSocks.com:

Kommer jo an på hvor dygtig man er til at forhindre Google i at opdage det ? :-)

er det ikke nemt at opdage at 50 ud af 50 indlæg har links ud og at de iøvrigt er knyttet til andre domæner med links der har de samme links ud

fx 10 blogs der har forskellige indlæg men med samme links 

Tilmeldt 27. Sep 10
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 23:41

Et par facts, det virker, og hvis man bare smider gode artikler og linkbuilder til dem så fungere det bare. 

Tilmeldt 27. Sep 10
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 23:43

JensJylland:

Emil S:

ShopWithSocks.com:

er det ikke nemt at opdage at 50 ud af 50 indlæg har links ud og at de iøvrigt er knyttet til andre domæner med links der har de samme links ud

fx 10 blogs der har forskellige indlæg men med samme links 

Du har aldrig samme url 2 gange på et website?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)