Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dropshipping muligheder

Side 2 ud af 4 (32 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Dec 09
Indlæg ialt: 655
Fra  Dropshipbase.dk Skrevet kl. 19:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonas:
Den "nemme" måde set fra en reklamevinkel - og folk der lukker ned - vil vel være at have eget lager?

Du kan aldrig garderer dig mod lukning men ved eget lager er der tid til at finde en ny leverandør. Derfor er det også et godt råd til dem der starter med dropshipping, langsom at få et bufferlager...både ifht. lukning men også i forhold til udsolgte varer.

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 19:18

Johnny Nielsen:
Jonas, der er jeg så ikke helt med i din tankegang. hvis du har dit eget "lager" er det ikke dropshipping,,, har jeg misforstået dig ?

Har nok forklaret det lidt forkert. Du skriver at man kan komme i problemer med dropshipping hvis ens grossist lukker ned. Pga reklamationsret osv. Så jeg spørger egentlig bare, om man er bedre sikret på reklamationsretten hvis man ikke bruger dropship, men har eget varelager. :)

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 19:19

Tom Jensen:
Det er jo ALLES problem og ikke noget præcist tilhørende dropshipping. Hvis din leverandør lukker har du jo også problemet!

Tom, vi er helt enige

Det jeg prøver at sige, er at hvis man bevæger sig ud i dropshipping kan det få fatale følger.

Hvis du ikke kan komme baglæns i dine leverancer og finde producenten , står du med ansvaret

Det skal man ikke gøre når man er 16-18 År

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 19:21

Jonas:
Har nok forklaret det lidt forkert. Du skriver at man kan komme i problemer med dropshipping hvis ens grossist lukker ned. Pga reklamationsret osv. Så jeg spørger egentlig bare, om man er bedre sikret på reklamationsretten hvis man ikke bruger dropship, men har eget varelager. :)

Nej , du står med samme ansvar

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 19:23

Johnny Nielsen:

Tom, vi er helt enige

Det jeg prøver at sige, er at hvis man bevæger sig ud i dropshipping kan det få fatale følger.

Hvis du ikke kan komme baglæns i dine leverancer og finde producenten , står du med ansvaret

Det skal man ikke gøre når man er 16-18 År

Måske meget godt at jeg har lukket min lingeri side ned (dropshipping). Vidste virkelig ikke, at man sad på så meget af ansvaret som mellemled.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Dec 09
Fra  Dropshipbase.dk Skrevet kl. 19:31

Johnny Nielsen:
Tom, vi er helt enige

Jeg lader den stå der ;-)

Fra Herning
Tilmeldt 4. Apr 11
Indlæg ialt: 332
Fra  Ur-eksperten.dk Skrevet kl. 20:16

Hvad vil i så anbefale at gøre, når man står og overvejer at starte sin første webshop op? Dropshipping eller eget lager? For eget lager, kan da godt blive riiimelig dyrt, hvis man skal have et bare nogenlunde bredt udvalg. 

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Dec 09
Fra  Dropshipbase.dk Skrevet kl. 20:22

Eget lager er langt hen ad vejen nr. 1, hvor dropshipping kan være en god måde, at komme igang på. Det er svært, at sige hvad I skal gøre men find evt. de produktgrupper I helst vil arbejde med og arbejd ud fra det. 

Men holder I Jer til prisbillige produkter er riskoen det mindre :-)

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 20:25

FrederikKnudsen:
Hvad vil i så anbefale at gøre, når man står og overvejer at starte sin første webshop op? Dropshipping eller eget lager? For eget lager, kan da godt blive riiimelig dyrt, hvis man skal have et bare nogenlunde bredt udvalg. 

Dropshipping vil være det billigste at starte op på, men har du dit eget varelager kan du tjene en pæn del mere.

Men husk stadig, har du solgt varen til en kunde, har du problemet ved en evt. reklamation.

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Dec 09
Fra  Dropshipbase.dk Skrevet kl. 20:35

Johnny Nielsen:
har du solgt varen til en kunde, har du problemet ved en evt. reklamation

"Hvis I ikke har en klar aftale med grossisten eller kender producenten" ;-)

Når I ved mere om, hvad I gerne vil sælge og evt. har fundet en mulig leverandør er I velkommen til, at sende en besked så vil jeg gerne hjælpe jer videre!

Side 2 ud af 4 (32 indlæg)