Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Inventar i rustik stil søges!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 20:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg mangler inventar til min butik!

Jeg har ledt flere steder, men kan ikke lige finde den stil jeg leder efter. Det hele er lidt for "lager inventar-agtigt" ellers er det simpelthen for klinisk at se på.

Gerne mørke, rustike møbler og diverse inventar søges! Supersellers havde lavet en 'kollektion' men den er desvære udsolgt.

Om det er brugt eller nyt, er lige gyldigt!

På forhånd tak for hjælpen!

Fra Horsens
Tilmeldt 18. Oct 10
Indlæg ialt: 66
Fra  Fyrværkerimesteren Mads Daugaard Aps Skrevet kl. 22:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Clara

Er helt enig med dig i, at butiksinventar kan være meget klinisk at se på.

Nu sælger jeg ikke butiksinventar, men kunne ikke lade min næse gå forbi, da du søgte mørke rustikke møbler. For der kunne jeg måske være behjælpelig med nogle. Jeg går udfra, at det skal bruges til den rideudstyrsbutik du henviser til i din profil?

De to møbelserier jeg henviser til er i hvert fald mørke møbler og med et rustikt look. Det er selvfølgelig ikke typisk butiksinventar, men det kan være du kan bruge en skænk eller et spisebord til at pynte i butikken - om ikke andet kan det måske bruges til inspiration.

http://boboonline.dk/search.aspx?keyword=arabella

http://boboonline.dk/search.aspx?keyword=yokohama

Med de bedste hilsner

Mads

Fra Århus
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 10:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads

Tak for dit svar!

At det ikke er typisk inventar er fuldstændig ligemeget. I min butik står her både spisebord, rumdeler og almindelig reoler, "skruet sammen" med det der er lidt mere "rigtig inventar" - Som man jo bare ikke kan lade være med at invenstere i, netop fordi det er SÅ praktisk!

Desvære opfylder dine links ikke lige kravene, butikken er meget lille. Så jeg skal have noget inventar som kan rumme mange ting, i forhold til den plads møblet tager. og gerne bruges til flere formål, når jeg får lyst til at rokere lidt rundt i butikken. Men mht. stil er det spot on! (særligt skænken og vitrineskabet!!!!)

Men tak for forsøget, kom endelig med flere forslag! :-)

God weekend

Tilmeldt 25. Aug 06
Indlæg ialt: 17
Fra  Antik & Kunst Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :

prøv www.technical-antique.dk / industriel design

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)