SÅDAN!! Hooold nu op, hvor er det fedt! Det bliver man sgu da glad i låget af at læse. Dejligt! |
ej hvor er det blæret. Stort tillykke med det !
SÅDAN!! Hooold nu op, hvor er det fedt! Det bliver man sgu da glad i låget af at læse. Dejligt! |
Hej allesammen Mange tak for jeres positive ord, det bliver man jo kun ekstra glad af ;) Jeg har haft varme øre idag, hold da op min mobil har ringet.. Nu ved jeg hvad jeg skal lave fast de næste 3 uger :) Mine sko bliver snart slidt op ;) Elsker amino og mulighederne :) /Mikkel |
Det er så ski.. godt og mon ikke bøtten er ved at vende! Bryg nu videre på den. De lokale aviser vil elske at skrive om hvor godt det går for en lokal "helt" der tør at tænke alternativt i nødens stund :-) Fantastisk historie om ærlighed, ydmyghed og ikke mindst hjælp fra en alternativ kant :-) |
Super fedt at det lykkedes. :) |
// Daniel Poulsen
Fantastisk fortælling og endnu et eksempel på, hvor meget pote det giver at være en del af fællesskabet herinde :-) Herligt! |
Hej med dig :-)
Det er da alletiders omtale, og med at du har en Deal kørende gør får du virkelig promotion nu... Dejligt at se andre på vej op i en tid hvor der desværre er mange der er bukket under for krisen. |
Mente om 200-300 om året og sikkert også billigere ;-)
|
Hej Mikkel Stort tillykke og klap dig selv på skulderen for at søge nye muligheder og så bruge medierne. Dette beviser endnu engang hvor godt Amino fungere. Mvh Brian |