Jeg vil bare lige gøre opmærksom på at vi d. 1/8 lancerede Momsskolen.dk. Vi tilbyder momskurser som e-learning, så du, som iværksætter, kan få styr på momsreglerne og kan opfriske din viden på de nyeste regelændringer.
I er meget velkomne til at kigge forbi siden og se hvad vi tilbyder. Hvis der er nogen der er interesserede i et kursus så send mig en PM eller en mail (jriff@momsskolen.dk). Så finder vi en god amino-pris på det :-)
Men jeg mener priserne er alt for høje. Uden at kende jeres indhold vil en iværksætter modtage stortset samme viden ved de gratis kurser som udbydes rundt omkring i landet.
Hvis i giver langt mere end de gør, så prisen er ok, skal i gøre mere opmærksom på det :). Feks noget med supporten :)
Priserne er meget lavere end de store revisionsselskabers, så for virksomheder er det et virkelig godt tilbud. For iværksættere er jeg enig med dig, men der er også derfor jeg skriver at man skal kontakte os. Jeg kan med sikkerhed sige at vi skaber meget, meget mere værdi end de gratis tilbud - har du kigget på lektionsplanen for Grundlæggende moms? Vi har brugt utrolig lang tid på at gøre reglerne let forståelige og spændende at sætte sig ind i. Der er ingen sammenligning mellem vores kurser og de gratis tilbud :-)
Husk forresten at der i øjeblikket er 20% rabat på kurset Handel med udlandet. Det er et meget interessant kursus for dig, der håndterer virksomhedens udenlandske transaktioner og derfor er i berøring med udenlandsk moms i ét eller andet omfang.