Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

selvstændige håndværkere...

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Hadsten
Tilmeldt 10. May 09
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 08:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude...
Jeg går og overveje at starte som selvstændig elinstallatør. Derfor vil jeg rigtig gerne høre om der skulle være nogle håndværkere, evt. fra østjylland, som vil dele lidt ud af deres viden og erfaring fra opstart af håndværker virksomhed.

Jeg ville rigtig gerne høre jeres råd og erfaringer omkring:

- hvordan startede du op ?
- ideer til samarbejdspartner
- økonomien
- markedsføring
- gode råd
- og meget mere.

Det kunne selvfølgelig også være spændende hvis der skulle være nogle Aminoer der kunne se en mulighed i et samarbejde med en el installatør fra østjylland

Jeg glæder mig til at høre fra jer.

God dag, hilsen Claus

Fra Hadsten
Tilmeldt 10. May 09
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 22:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var ikke mange håndværkere ?

Fra Århus
Tilmeldt 8. Dec 10
Indlæg ialt: 11
Fra  Hollesen Montage Skrevet kl. 10:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Davs Claus Smile

Fik du nogensinde svar fra nogen? Har ikke indtrykket af at der er specielt mange håndværkere herinde, men der er masser brugbart alligevel..

Har selv et montage firma i Århus, sætter pallereoler og den slags op i hele jylland!

har du startet firma?

 

MvH jesper Hollesen

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 11:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 13. Mar 12
Indlæg ialt: 400
Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Lad være og tage lån, har du sørget for og have en lille sort bog med masser af kontakter rundt omkring, har du nogle gode folk du kan låne i andre firmaer der kan trække kunder med , kan du selv trække kunder med fra det firma du er i . Har du ikke noget af disse er det op af bakke

Tilmeldt 19. Jul 11
Indlæg ialt: 93
Fra  Malerfirmaet Engholm V. Maria Padua Skrevet kl. 12:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Ikke nogen særlig god ide at stjæle kunder fra tidligere arbejdsgivere, dette rygtes hurtigt og han bliver jo utrolig upopulær i håndværker kredse.

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 12:18
Hvor mange stjerner giver du? :

larslander2:
Ikke nogen særlig god ide at stjæle kunder fra tidligere arbejdsgivere, dette rygtes hurtigt og han bliver jo utrolig upopulær i håndværker kredse.

Yes

Tilmeldt 13. Mar 12
Indlæg ialt: 400
Skrevet kl. 12:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan tro du endelig nye firma bliver til, hvorfor tro du mange nøgle medarbejder trækker kunder med sig når de flytter firma, men det er da rigtig træls for de som det går ud over

Tilmeldt 19. Jul 11
Indlæg ialt: 93
Fra  Malerfirmaet Engholm V. Maria Padua Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Provins:
Hvordan tro du endelig nye firma bliver til, hvorfor tro du mange nøgle medarbejder trækker kunder med sig når de flytter firma, men det er da rigtig træls for de som det går ud over

Et nyt firma startes ikke ved at stjæle kunder, det er ikke seriøst, og tilfredsstillende for en selv.

Det er hårdt arbejde at starte selv, men hvis det lykkedes er det selvfølgelig en god følelse at have skabt noget SELV og ikke på andres bekostning.

Tilmeldt 13. Mar 12
Indlæg ialt: 400
Skrevet kl. 12:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej den startes ved kontakter og nogen gange er de kontakter der brugte det firma du kom fra. Prøv og se dig om når virksomheder starter, de der starter som du beskriver bliver som regel ikke til noget før efter et par generationer. Der er mange der starter, som er blevet bedt om det er en kontakt også somtid en fra et firma vedkommende har været tilknyttet sådan er det

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)