Jeg leder efter fakture program, som jeg både kan bruge fra min iPhone, iPad og bærbar. |
e-conomic.dk kan. De har udviklet webinterface, og app og så findes der også en masse APIer hvis du på et senere tidspunkt vil klodse et kasseapparat op på det med lagerstyring m.v.
Det koster dog lidt kroner, men de er sparet på bundlinien når revisoren skal gøre arbejdet for så får han blot login til systemet og så slipper du et par få tusinde.
Så vil den hurtige nok sige... ja ja, men virksomhed er en enkeltmandsvirksomhed, men før man få set sig om så er virksomheden større end man lige tror, flere forskellige ting kan man ikke trække fra og gør man det alligevel og skat kommer på besøg så vanker der en klækkelig bøde. Dernæst forventer skat også at hvis man har en enkeltmandsvirksomhed så tjener du det samme måske 15% under hvad din samlede indtægt var året før hvor du måske havde en fast stilling.
Jeg har oplevet at min revisor skulle redgøre for det ene og det andet fordi min årsindkomst pludselig var mere end 15% lavere end året før jeg startet virksomheden, og har man ikke bogført i et system revisoren kan finde ud af, så kan du starte med at smide 10-20.000 før revisoren har styr på det, med mindre du bider en regning/bøde/ekstra opkrævning fra skat i dig.