Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fakture program?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 1078
Fra  Wellness Guiden - Selvstændig Herbalife forhandler Skrevet kl. 23:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg leder efter fakture program, som jeg både kan bruge fra min iPhone, iPad og bærbar.

Gerne et som sende kvittering over mail

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 02:23

e-conomic.dk kan. De har udviklet webinterface, og app og så findes der også en masse APIer hvis du på et senere tidspunkt vil klodse et kasseapparat op på det med lagerstyring m.v.
Det koster dog lidt kroner, men de er sparet på bundlinien når revisoren skal gøre arbejdet for så får han blot login til systemet og så slipper du et par få tusinde.

Så vil den hurtige nok sige... ja ja, men virksomhed er en enkeltmandsvirksomhed, men før man få set sig om så er virksomheden større end man lige tror, flere forskellige ting kan man ikke trække fra og gør man det alligevel og skat kommer på besøg så vanker der en klækkelig bøde. Dernæst forventer skat også at hvis man har en enkeltmandsvirksomhed så tjener du det samme måske 15% under hvad din samlede indtægt var året før hvor du måske havde en fast stilling.

Jeg har oplevet at min revisor skulle redgøre for det ene og det andet fordi min årsindkomst pludselig var mere end 15% lavere end året før jeg startet virksomheden, og har man ikke bogført i et system revisoren kan finde ud af, så kan du starte med at smide 10-20.000 før revisoren har styr på det, med mindre du bider en regning/bøde/ekstra opkrævning fra skat i dig.

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 05:56
Tilmeldt 17. Feb 09
Fra  Wellness Guiden - Selvstændig Herbalife forhandler Skrevet kl. 12:50

Også gerne et som kan integreres med Prestashop -  Det ville være supert :-)

Tilmeldt 14. Feb 12
Indlæg ialt: 490
Skrevet kl. 13:03

Jeg har integreret BillysBilling med min PrestaShop og selve BillysBilling kan sagtens tilgåes via. iPhone, iPad og laptop.. Aner dog ikke om de har en app?

Men det fungerer super godt for mig og så er det et stort plus at det er så nemt at finde ud af.

Brug for hjælp til WordPress? eller mangler du en professionel hjemmeside?  -  https://prestawise.dk

Tilmeldt 17. Feb 09
Fra  Wellness Guiden - Selvstændig Herbalife forhandler Skrevet kl. 13:18

Det ville heller ikke være helt tosset, hvis det kunne integreres med quickpay?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:43
Tilmeldt 14. Feb 12
Indlæg ialt: 490
Skrevet kl. 18:46
Martin Hedegaard:

Det ville heller ikke være helt tosset, hvis det kunne integreres med quickpay?

Hvad mener du helt præcist?

Brug for hjælp til WordPress? eller mangler du en professionel hjemmeside?  -  https://prestawise.dk

Tilmeldt 11. Nov 10
Indlæg ialt: 211
Fra  Plain Industry Skrevet kl. 18:49

Hvis ikke de har mulighed for integration kan det godt være at du skal smide nogle programmører på opgaven.

Mvh
PLI | Affugter

Tilmeldt 17. Feb 09
Fra  Wellness Guiden - Selvstændig Herbalife forhandler Skrevet kl. 18:53

Ja så det var muligt at betale faktura'en med et KK

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)