Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Low cost kampagner virker :-)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. May 08
Indlæg ialt: 413
Skrevet kl. 22:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Amino's

Bare et lille hint. Vi sender i øjeblikket vareprøver ud fra vores shop www.billigEmballage.dk til ca. 500 udvalgte webshops. Da vi jo er en low cost virksomhed, valgte vi at pakke prøverne på billigste mulige måde. Det vil sige ingen graffiske fine løsninger. Ærlig indrømmet det ser lidt amatør agtig ud.

Men men men..... Selv store og kendte webshops ringer nu til os for at få priser på forskellige ting. Hvergang er meldingen den samme..... "normalvis smider vi bare den slags breve ud, men jeres kunne vi ikke lade være med lige at åbne".

Det giver jo lidt stof til eftertanke, for havde vi betalt os fra flot graffik m.m. havde kampagnen måske ikke haft samme effekt.

Så lad dette være et lille hint til jer der overvejer en direct mail kampagne. Selvfølgelig alt efter hvem jeres målgruppe er. Men ind imellem kan det være en fordel at det ser lidt amatør agtig ud :-)

MVH Hans Poulsen - billigEmballage.dk / Pickandpack ApS

Salg af emballage www.billigEmballage.dk

Fra København
Tilmeldt 7. Feb 12
Indlæg ialt: 111
Fra  Fitnessbuddy Skrevet kl. 22:11

Så man hørt det med!

Men fedt at det virkede for jer og tak fordi du deler din viden/erfaringer med os, fortsæt med det! 

Hav en god aften, Mvh Christian 

Fra Fredericia
Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 564
Fra  Watchfelt.dk - Moderne ure for den stilbevidste. Skrevet kl. 22:28

Ja det var da flot.

Du kan ikke dele det med os i form af billeder det du sender ud ? 

Watchfelt.dk forhandler moderne ure fra bla. Daniel Wellington, MVMT, Casio & Triwa.

Tilmeldt 10. May 08
Indlæg ialt: 413
Skrevet kl. 22:41

Det lover jeg. På fredag kommer jeg forbi lageret igen, så skal jeg nok lige tage et billede af forsendelsen og sætte ind :-)

MVH Hans Poulsen - billigEmballage.dk / Pickandpack ApS

Salg af emballage www.billigEmballage.dk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)