Jeg er søger gode leverandør af mærkevare ure i indland som udland. Dropshipping, engro køb, stor køb, alt har interesse.
Jeg håber derfor at nogle af jer super søger eller nogen af jer der sidder med nogle gode guldkorn vil give mig en hånd..
Og hvis i sidder med en kanon kontakt, som i ikke vil gøre offentlig for alle må i godt kontakte mig via PB og er det en rigtig god kontakt, så kan lidt lommepenge også komme på tale..
Hvis du kan uddybe dine behov angår mærke, gennemsnit pris, luksus, herrer, damer, unisex, eller bar helt nyt brand, billige ure og se gode ud? Måske kan jeg hjælpe dig.
Du har oprettet det her emne under kategorien "Email marketing tips & tricks". Hvis du på en eller anden måde kan flytte det til en anden kategori, så tror jeg, at du har bedre muligheder for at få nogle gode svar. Du kan evt. tage fat i en admin og høre, om de kan flytte det. Ellers opret en tråd i en anden kategori og gør opmærksom på det her indlæg.
Jeg synes da du skal ringe til Noon Copenhagen og tale med Michael Slipsager på telefon 75 72 00 90... Noon Copenhagen er dansk design og Michael er en super spændende herre...
Hils evt. fra Morten Reitoft :-)
/Morten
“Man opdager ikke nyt land, uden at være villig til at miste kysten af syne i meget lang tid”, André Gide
Jeg bruger ikke selv b2bure.dk men den var jo oplagt at nævne - så faktisk først senere at du jo faktisk fører de fleste af deres mærker.
Det er et hårdt marked at operere på pt., da du er i konkurrence med de fysiske butikker, som også fører Casio, Armani, CK etc og som pt sælger dem med 40-50% rabat i et aldrig sluttende udsalg.
I min optik kan du med fordel finde en niche og så arbejde med at finde urmærker, som passer til den profil. Min er jo herreure i markante designs. Og kun det. Ingen dame-fnidder :-)
Det er ikke så svært at finde forhandlere/distributører, hvis man ved hvad man går efter mærkemæssigt.
Der er selvfølgelig også europæiske tilsvarende til b2bure, men håber du har forståelse for at jeg ikke bare giver dem til dig - selvom jeg ikke bruger dem, er der et lille overlap med "mine" mærker og vi er trods alt på samme marked.
eg bruger ikke selv b2bure.dk men den var jo oplagt at nævne - så faktisk først senere at du jo faktisk fører de fleste af deres mærker.
Er der flere der er oplagt og nævne nu vi er i gang
Ole Thorup:
Der er selvfølgelig også europæiske tilsvarende til b2bure, men håber du har forståelse for at jeg ikke bare giver dem til dig - selvom jeg ikke bruger dem, er der et lille overlap med "mine" mærker og vi er trods alt på samme marked.
Her fik jeg vist lang fingeren :-)
Nej der er da selvfølgelig helt fair, jeg havde hellere ikke forventet at du vil slippe ud med dem. Jeg prøvede bare lykken