Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger bestemt leverandør - turist tøj i Tyrkiet

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 1199
Skrevet kl. 18:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej allesammen.

Denne tråd er med stor sandsynlighed placeret forkert, ryk gerne hvis det er forkert :)

Jeg er for få dage siden landet efter en tur i alanya.

Her fandt jeg to Fake skjorter som jeg rigtig gerne vil sælge (selvfølgelig uden logo mv).

Derfor søger jeg de leverandører som levere turist tøjet i Tyrkiet.

Kender du disse ?

Om mig gerne hvis du ikke vil have det offentligt.

På forhånd tak og god sommer :)
Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 19:01

Det er jo ikke lovlig og importer eller sælge. Du må jo heller ikke sælge dem som du har købt. Men du må godt bruge dem selv.

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Tilmeldt 29. Sep 09
Skrevet kl. 19:19

Hvis du læser min tråd vil alt kopi ting fjernes. Men det er ikke problemstillingen hvorfor disse kommentarer frabedes.

Men tak for input.

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 20:03

Hvis de også har design beskyttelse af produktet så hjælper det jo ikke at fjerne logoer og mærker.

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Tilmeldt 29. Sep 09
Skrevet kl. 00:05

Som jeg skriver er jeg fuldt ud klar over dette.

Yderligere kommentarer som ikke vedrører spørgsmålet kan tages over pm

Forsat god dag.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46619
Fra  John Hannover Skrevet kl. 01:44

Next.man:
Som jeg skriver er jeg fuldt ud klar over dette.

Yderligere kommentarer som ikke vedrører spørgsmålet kan tages over pm

Forsat god dag.

Magen til vrøvl. Du skriver at du fjerner logoer og vil markedsføre fake skjorter - Spild ikke vor tid med den slags kritik af en der fortæller dig at du ikke kommer langt den vej - lovligt 

Det er fint at spørge om man kan det ene eller andet - men får men et klart svar, så må man reagere på det og ikke bede om PM i et offentlig forum - så fortjener du slet ikke hjælp

Man må IKKE importere og sælge det du kalder fake produkter - om man fjerner logo eller ej - så hjælper det ikke

Hvis det ikke er en ren efterligning - så er det jo ligemeget med at fjerne logo, og så er det en helt anden sag

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15095
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 03:55

Lykkebjerg:

Hvis de også har design beskyttelse af produktet så hjælper det jo ikke at fjerne logoer og mærker.

Man kan altså ik design beskytte en skjorte til orientering... Man kan beskytte logo, navn + detaljer, men hvis disse fjernes, og der laves et par små justeringer, så er der altså intet ulovligt i det, som trådstarter forespørger på...
Og det er altså meget få skjorte mærker, som har beskyttet detaljer. For der er nærmest intet at beskytte på en skjorte...

Til TS, så skulle du have spurgt, da du var i Tyrkiet. Hvem eller hvor disse købes er umuligt for os andre at svare på, men jeg er sikker på, at du kan få de fleste tekstil producenter i Tyrkiet til at lave lignende skjorter, hvis du bare bestiller nok... 

Tilmeldt 29. Sep 09
Skrevet kl. 09:08

Please stop nu diskussionen om jeg må sælge dem. Den del har jeg styr på. Bare acceptere det og stop :).

Ja spurgte dem dernede (endda gennem en tyrker ven) men de ville ikke svare. Det eneste vi kunne hører os frem til, var at de købte hele pisset ved en leverandør. Derfor er jeg ret sinker på, at en person som kender lidt til det ved hvem det er :).

Har du selv importeret tøj dernede fra ? :)

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:22

Der er intet krav om at man skal beskytte noget som helst på tøj. De fleste fake skjorter et lavet af præcist samme stof og med præcist samme detaljer som ex en kendt polo skjorte. Uanset logo kan man få bøvl med at sælge dem. Tro mig, jeg har mange år i netop kopibeskyttelse af tøj, og mærkevareproducenter bruger store summer på at beskytte det, også skjorter

Man kan bruge andet stof og ændre en detalje, og alt er ok, så giver det bare ikke mening med beskrivelsen "fake" skjorter

Når tyrkeren ikke vil give producentes navn KAN det være så simpelt, at det er en der producerer en mærkevareskjorte MED logo om dagen, og kører videre med samme stof "sort" om natten. Det sker ret ofte

Vil man ændre stof og/eller detaljer, så er der masser af skjortefabrikker og trådstarter kan bare forespørge på den tyrkiske eller/og kinesiske ambassades handelsafdeling, så får han masse af adresser på fabrikker der kan levere alt i skjorter

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:30

Og next man skal ikke undre sig over vi taler fakeproblematik. Det er et offentligt forum of "fake" diskussioner kan ha interesse for andre end lige trådstarter, men som nævnt, den tyrkiske eller kinesiske ambassades handelsafd kan gi dig masse af navne på fabrikker der kan lave og efterlave i princippet alle skjorter. At finde præcist den du har set, uden billede eller andet, tror jeg vil kræve mere end held. Er det mindre mængder, så kan Indien, Thailand og Hong kong klare det fra mange småproducenter. De drives som skrædderier, og kan lave masser af ting, men kvaliteten svinger mere end de store fabrikkers

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)