Et par konkurrenter har meldt sig på banen og vil gerne fortsætte med mig i deres fold og selvfølgelig med mine kunder og medarbejdere. De vil bare ikke give noget for det.
Det lyder utroligt, hvis du har to uvildige parter, som hver især ikke vil betale for de aktiver du ønsker at overdrage. Har du prøvet at spille parterne ud mod hinanden? Eller hvad med at lave en beskrivelse af hvad du ønsker at overdrage, og derefter holde en slags auktion over det?
Hvis det er så dårlig en forretning at overtage dig, dine ansatte og jeres kunder, at det INGEN værdi har, så synes jeg godt nok det lyder meget utroligt.
mine kunder vil have de samme medarbejdere til at lave deres arbejde og de vil gerne fortsat have at det er mig som styrer det.
Kunne det tænkes, at dine kunder er lidt for forkælet, og at det netop er derfor, at du ikke kan få virksomheden til at skabe overskud?
Hvad ville der ske, hvis du satte prisen lidt op, eller skruede lidt ned for den ekstraordinære service, som I tilbyder, i forhold til jeres konkurrenter? Kunne virksomheden så løbe rundt?