Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken platform?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Nørresundby
Tilmeldt 29. Jun 10
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 15:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Har nogle af jer herinde, prøvet at arbejde med platforme hvor man laver en form for socialt netværk. I ved ligesom Arto.com, bandbase.dk osv.

Jeg har nemlig tænkt på at lave noget, hvor det senere hen gerne skulle blive til et socialt netværk. Jeg har ikke udviklet idéen færdig endnu, da jeg vil suge en masse til mig først, så jeg kan stå bedre, når jeg prøver at videreudvikle idéen.

Har læst lidt om,

boonex.com

elgg.org

socialengine.com

Hvad skal man være opmærksom på, ved valg af nogle af disse? Det skal siges at jeg på ingen måde har erfaring med programmering, eller udarbejdelse af anden webløsning.

Har I nogle forslag til hvordan jeg skal gribe sådan noget and? Og hvad skal man være ekstra opmærksom på...

Mvh

Steffen

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 15:37

Mit råd er at få 100% styr på hvad det skal kunne og hvad dine ideer er med det. Derefter kan du begynde at sammenligne forskellige systemer med hinanden for at se hvilke af dem der passer bedst ind.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Nørresundby
Tilmeldt 29. Jun 10
Skrevet kl. 18:16

Hej Niels,

Tak for svar. Ja, det har du nok ret i.

Men kender du evt. Andre systemer end dem jeg har skrevet, så vil jeg da blive rigtig glad?

God Søndag!

Fra Rødkærsbro
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 481
Fra  ReneSejling.dk Skrevet kl. 18:42
Fra Nørresundby
Tilmeldt 29. Jun 10
Skrevet kl. 19:43

Super...

Tak rené!

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 20:08

Steffen Hørstrup:
Men kender du evt. Andre systemer end dem jeg har skrevet, så vil jeg da blive rigtig glad?

Ikke umiddelbart men er selv glad for socialengine.net

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)