Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Køb af Wordpress theme til et lille foreningssite

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 24. Feb 12
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 01:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Kære alle;
Jeg skal til at lave en Wordpress hjemmeside til en lille forening og vil i den forbindelse gerne købe et theme istedet for at bruge et af de, der er gratis. Det skal ikke være en alt for fancy side; bare en ganske enkel site. Er der nogle, der har erfaring med noget udbydere, der er gode? Især er jeg interesseret i at høre om erfaringer fra Elegant themes og The Themefuse. 

Jeg takker på forhånd.

Kh
Fra Charlottenlund
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 793
Fra  SurfMania Skrevet kl. 01:26

Hejsa,

Der finder mange sider, som samler både gratis og premium Wordpress-themes, som koster penge.

En af siderne er denne: http://www.wphub.com/themes/

Fra Dublin
Tilmeldt 16. Jan 12
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 01:31

Hej,

Jeg bruger ThemeForest til alle mine Wordpress sider, de har et solidt udvalg.

Du betaler for themes på siden via PayPal.

Tilmeldt 24. Feb 12
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 01:43

Tak for linket Casper, der findes mange udbydere, men det er altid rart at høre fra nogen, der har erfaringer med brug af themes. Eksempelvis kan der være premium themes, der tager længere tid at loade, det er sådanne informationer, der er gode at kende, inden man køber et theme. 

Charlie, synes også Themefuse ser ud til at være ret god...har du haft nogen problemer med SEO eller andet?

Kh,

Fra Østlylland
Tilmeldt 27. Mar 10
Indlæg ialt: 536
Fra  FaceAbility ApS Skrevet kl. 02:09

Jeg har kun godt at sige om elegantthemes.com, som er meget professionelle. De opdaterer jævnligt, og deres themes har nogle supergode brugervenlige features som alle kan finde ud af at bruge. Hvis du kun skal bruge et enkelt theme, kan du sikkert finde billigere alternativer, da du hos elegantthemes betaler for alle deres themes for et år ad gangen (men dog kun ca. 40 dollars pr. år)

Start webbutik med PrestaShop

Besøg JOJOBA.DK og find unikke gaveideer og flotte ting til hjemmet

Fra Esbjerg
Tilmeldt 11. Apr 12
Indlæg ialt: 426
Skrevet kl. 07:07

Brug theis themet. Synes det er super flot, elegangt og kan laves på latterligt mange måder !

Fra Dublin
Tilmeldt 16. Jan 12
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 11:26

muligiværksætter:

Charlie, synes også Themefuse ser ud til at være ret god...har du haft nogen problemer med SEO eller andet?

Hej,

Jeg har ikke selv brugt Themefuse, så det kan jeg ikke sige noget om Smile

Ift. dit andet spørgsmål så har jeg endnu ikke haft nogle problemer med SEO og Wordpress. Wordpress i sig selv er ret solidt og der findes et hav af addons, og et kæmpe stort community, der kan løse specifikke SEO problemer, hvis du skulle støde på dem.

Jacob Damsgaard nævner Thesis Theme Framework, som er lidt dyrere end mange andre temaer du kan finde, men til gengæld meget mere gennemført. Det kunne være et godt bud på et tema til din forening's side.

Fra Rødkærsbro
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 481
Fra  ReneSejling.dk Skrevet kl. 12:23

Jeg bruger primært Thesis temaet. Der er sindsygt store design muligheder hvis man kan lidt CSS. Derudover er der mange store fordele rent SEO mæssigt med Thesis. Endnu en af grundene til jeg bruger det.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 11. Apr 12
Indlæg ialt: 426
Skrevet kl. 15:13

Man behøver da ikke kunne css for at ændre i themet? Af hvad jeg har kan man ændre og samtidig omgå css? :) Men benytter det ikke selv da jeg ikke lige føler for at betale 100$ for det :b

Fra Rødkærsbro
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 481
Fra  ReneSejling.dk Skrevet kl. 15:17

Hvis du vil lave noget mere advanceret layout i Thesis så skal du kunne noget CSS. Ellers ikke.

Et eksempel på en side jeg har lavet i Thesis for nyligt:

www.denjyskehavemand.dk

Det er ikke muligt at lave via Thesis kontrol panel. Min egen side er også lavet i Thesis.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)