Jeg fik en henvendelse for et stykke tid siden fra et større dansk firma, som ville have udarbejdet en guide/rapport til, hvordan de skulle gribe et nyt land an. Det var faktisk en meget spændende og afvekslende måde at arbejde på. Noget som kunne være sjovt at lave lidt af og til... Det hele mundede ud i en PDF på 21 sider, som beskrev hele forløbet for den pågældende webshop med at komme ind i et specifik område/land. Nu er mit spørgsmål bare, om dette var en engangsopgave, eller om der kunne være behov for sådan noget? Ik som et fuldtidsarbejde, men mere som en afvekslende opgave 1-2 gange om måneden. Selve arbejdet med at lave rapporten er ret omfattende, og det kræver den del timers research mm, især hvis det er lidt specielle lande. Og hvis der er et sådan behov, hvordan finder jeg så potentielle kunder, uden at der skal bruges timer og atter timer på dette. Nogen ideer? |
Hvad med en ebog, som forklarer på både generelt info niveau f.eks. Norge er svær på told området og specifikt problem stilling ud fra en fiktiv case / firma som vil udvide?
Hvis prisen og landet har min interesse ville jeg gerne investere i den ebog også kan du måske skabe en passiv indkomst.
Laver du den på engelsk kan du jo nemt også sælge den på Smashwords / lulu.com / Amazon.
En ebog som ser på både webshoppen med fysiske produkter og digitale produkter i et land ville være spændende at læse.