Hej alle sammen! Min kammerat og jeg har gennem de sidste par måneder arbejdet med vores side www.wuup-wuup.dk Vores nyeste tilføjelse til siden er at vi laver interviews med musiske kunstnere, samt modebloggere. Vi har allerede lavet et interview med to drenge, som indtil videre har været en succes. Dette er noget vi vil satse meget på, og vi har derfor allerede 5-6 nye aftaler i hus med musikkere og en aftale med en modeblogger. Det satser vi meget på og bruger derfor meget tid på det. Youtube interview: &feature=plcpVi er to drenge der har siden og har lavet stort set alt arbejdet. Du kan få flere oplysninger om os over PM. Udover det har vi 1 skribent, samt 1 kameramand. Men da der virkelig er kommet tryk på her den senere tid har vi brug for hjælp til at skrive indlæg. Især i modesektionen, som er ved at være inaktiv. Vi søger derfor en pige og en dreng omkring alderen 16-25 der har lyst og tid til at skrive om modens tendenser og vise deres tøj frem. I øjeblikket kan vi ikke tilbyde noget i form af aflønning, men vi håber stærkt på at få nogen flere sponsorer der kan sponsorere ting i kan anmelde og beholde. Hvis dette lyder som noget for dig, så send mig en PM på siden her eller skriv til brandt@wuup-wuup.dk God sommer derude! |
Kig min blog http://www.youtube.com/gibbermusensblog
og skriv: Gibber94@live.dk