Nu ser jeg så mange som sælger link pakker på xx links til xxx kroner. Jeg kan ikke lade være med at tænke på, om det ikke er lidt fjollet? Eller om der er en bedre løsning. Mere fornuftig for køberen. Når jeg ser nogen sælge xx links, tænker jeg lidt sådan her; De skraber fx links fra 10 sider, om det så er forumindlæg, artikler eller andet, er totalt irrelevant. Men når de har de 10, så stopper de. Jeg tænker istedet på, om man ikke kan sælge refererende domæner istedet. Så man går ind og siger; Jeg skaffer links fra 10 forskellige sider. Grundet opsætning eller andet, kan der fx komme 3 links fra ét domæne, 2 fra et andet, og måske 4 eller mere fra et tredje. Så står du med langt flere links, og ligeledes flere domæner. For det er jo i realiteten ikke så svært at skaffe 10 links fra én side, og det er der ikke meget værdi i. Så hellere links fra 10 domæner. Er det noget man kan sælge med, eller er der et eller andet som går imod, som jeg ikke lige har tænkt over? (Lige en note; Det her er ikke en salgstråd, det er kun rettet på spørgsmålet.) |
Salg af refererende domæner frem for xx links. God/dårlig idé?
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Sov bedre om natten med en kontinentalseng
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)