Hej Jeg har haft en hjemmeside i omkring 2 år (www.123hjemmeside.dk/sportsbyen) hvor jeg har vist sporten i Hvidovre i billeder blandt andet fodbold,håndbold,floorball,basketball,ishockey og Amerikansk fodbold.Og jeg har nu i et stykke tid haft mod på noget mere nemlig at prøve af starte en lokal sportsavis op i Hvidovre som skal hus omdelt til alle i Hvidovre en gang om ugen.Og derfor søger jeg en investorer som kunne tænke sig at være med til det.I Hvidovre findes der stort set ikke nogen sportsgren man ikke kan gå til så hvidovre er en utrolig stor sportsby.På min hjemmeside har jeg koncentreret mig om de før omnævnte sportsgrene da det jo kun har været på hobbyplan da jeg ikke har haft tid til at dække mere.Men det er selvfølgelig meningen at sportsavisen skal dække alt hvad der rører sig af sportsgrene i Hvidovre og det skal både være elite,bredde og ungdoms sport.Udovre af dække de forskelliges klubber kampe har jeg osse lidt andre ideer til avisen. Med Venlig Hilsen Morten Frivert Hansen |
Investorer til lokal sportsavis
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)