Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dette skal du huske FØR du launcher dit nye site

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2317
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 00:07
Hvor mange stjerner giver du? :

testet Paypal/gateway i sandbox mode inden du bruger betalingsgateway på kunder

Watches inspired by fighter jets

Aviator Watches - Pilot Watches - Blue Angels Watch

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 00:12
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Sørg for at de juridiske ting og sager er i orden. Det kan måske være funktioner der er patent på, eller man bruger nogle billeder, klip, musik der er copyright beskyttet, som man troede var gratis fordi alle andre også har dem.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Tilmeldt 25. May 11
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 00:16

Webudvikling:

Test dit website i de mest populære browsere, her er en liste over de populæreste browsere

Sørg for at din side loader rimelig hurtigt, også lidt ældre pc'er. Brug caching, og skær evt. ned på billedstørrelser, javascript osv.

SEO:

Undgå duplikeret indhold, herunder forskellige adresser der peger på samme indhold.

Brug <link rel="canonical" href="<www.ditdomæne.dk>" />
Og benyt <meta name="robots" content="noindex, follow" /> til at angive hvilke sider søgemaskinerne skal ignorere.

Check om robots.txt tillader at din side bliver indekseret Wink

Mvh Trine

inSEO Marketing

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 00:21
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Wink

Michael Richard Warren Olsen aka Wonderboy:

Sørg for at de juridiske ting og sager er i orden. Det kan måske være funktioner der er patent på, eller man bruger nogle billeder, klip, musik der er copyright beskyttet, som man troede var gratis fordi alle andre også har dem.

12.000 kr. i timen? Det er sgu for billigt! Selv her på Amino, Michael! Meeen...held og lykke, anyway. Hvis du er heldig, skal du nok finde nogen, der vil acceptere din "lave pris"!

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 00:30
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Wink

12.000 kr. i timen? Det er sgu for billigt! Selv her på Amino, Michael! Meeen...held og lykke, anyway. Hvis du er heldig, skal du nok finde nogen, der vil acceptere din "lave pris"!

"Smiley'en" skulle ikke have været indsat før indlægget, men derimod efter selve indlægget. Forsøgte at slette det og indsætte det herefter uden held. MEN...må endnu engang erkende, at Amino ikke fungerer som det skal. Men det gør det nok en dag...

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 00:32

TT Tekstforfatter:

Wink

Jeg kan nå mange ting på 1 time - men folk er da velkommen til at betale andre reklamekonsulenter 37*500, hvis de selv tror på at de får mere ud af det.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 1611
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 07:30

Check sitet i forskellige opløsninger

Jeg er på Facebook, Tumblr og App.net.

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 07:58

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)