Sørg for at de juridiske ting og sager er i orden. Det kan måske være funktioner der er patent på, eller man bruger nogle billeder, klip, musik der er copyright beskyttet, som man troede var gratis fordi alle andre også har dem.
Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?
Undgå duplikeret indhold, herunder forskellige adresser der peger på samme indhold.
Brug <link rel="canonical" href="<www.ditdomæne.dk>" /> Og benyt <meta name="robots" content="noindex, follow" /> til at angive hvilke sider søgemaskinerne skal ignorere.
Check om robots.txt tillader at din side bliver indekseret
Sørg for at de juridiske ting og sager er i orden. Det kan måske være funktioner der er patent på, eller man bruger nogle billeder, klip, musik der er copyright beskyttet, som man troede var gratis fordi alle andre også har dem.
12.000 kr. i timen? Det er sgu for billigt! Selv her på Amino, Michael! Meeen...held og lykke, anyway. Hvis du er heldig, skal du nok finde nogen, der vil acceptere din "lave pris"!
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.
12.000 kr. i timen? Det er sgu for billigt! Selv her på Amino, Michael! Meeen...held og lykke, anyway. Hvis du er heldig, skal du nok finde nogen, der vil acceptere din "lave pris"!
"Smiley'en" skulle ikke have været indsat før indlægget, men derimod efter selve indlægget. Forsøgte at slette det og indsætte det herefter uden held. MEN...må endnu engang erkende, at Amino ikke fungerer som det skal. Men det gør det nok en dag...
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.
Jeg kan nå mange ting på 1 time - men folk er da velkommen til at betale andre reklamekonsulenter 37*500, hvis de selv tror på at de får mere ud af det.
Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?