Hej Aminoer Tak for en super side. Jeg har en fornemmelse af at mange oplæg diskussioner på Amino drejer sig om Webshops/ diverse internet løsninger i form af services, it løsninger, mindre produkter solgt over nettet etc. Jeg mener selv at internettet er fremtiden og en god platform til at fange mange kunder, så fred være med det. Jeg ser dog sjældent at Aminoer taler om opstart af et eks. Et konsulent firma, bygge firma, Koncept frisør salon etc. hvor man tilbyder ”ikke web baserede” løsninger/produkter? Er der nogen som har et bud på det hvorfor det hænger sådan sammen? Er det pga. opstartsomkostninger? Risiko ? .. Tager jeg bare helt fejl? mvh Thomas |
tror at dem der har fundet frem til Amino generelt er meget brugere af internettet og it generelt eftersom det er en it platform og ikke en fysisk klub man kan mødes i - så alle dem der har spørgsmål der ikke relaterer til it vil ikke naturligt gå igang med internettet for at få svar på et spørgsmål om f.eks galvanisering omkring jern, det vil være naturligt at ringe til dem der faktisk har en galvaniseringsfabrik.
Så kan man spørge hvorfor er galvaniseringsfabrikken ikke tilsyne på Amino? det er nok fordi at galvaniseringsfabrikken kan ikke finde kunder på Amino da det er mest omkring IT og derfor spild af tid.
Sådan tror jeg det er gennemgående, jeg har selv stillet Martin T. det spørgsmål og han svarede at der var for få indenfor f.eks jern og metal at det ikke kunne svare sig at oprette forum underkategorier i lige f.eks det emne.
jeg er selv stoppet at stille spørgsmål af teknisk karakter omkring hydraulik, el, jern og metal osv fordi folk ved det faktisk ikke og mine tråde forbliver ubesvaret.
Et forum på nettet vil tiltrække it kyndige, men med tiden vil folk blive tvunget til at blive it kyndige så jeg tror med tiden der vil komme en ændring, men tror så bare også at man skal oprette et helt nyt forum og så udelukke alt om it og fokusere på det som f.eks et håndværker forum med gode tips og tricks :)