Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En pakke fra Kina til min kunde i Danmark - Men regningen fra mig !

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Aug 07
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 11:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen,

Jeg har set nogle produkter i Kina, som jeg rigtigt godt kan tænke mig sælge i Danmark.
Er det muligt, at min laverandøre i Kina kan sende "produktpakken" direkte til min kunde i Danmark, udenm kunde kan se hvem min leverandør er.

Og kan pakken automatisk bliver clear i lufthaven, uden min kunde skal tænke på told og skat ?

Fra Odense C
Tilmeldt 24. Jul 10
Indlæg ialt: 823
Fra  tersef Skrevet kl. 11:26

Adnan:

Hej alle sammen,

Jeg har set nogle produkter i Kina, som jeg rigtigt godt kan tænke mig sælge i Danmark.
Er det muligt, at min laverandøre i Kina kan sende "produktpakken" direkte til min kunde i Danmark, udenm kunde kan se hvem min leverandør er.

Og kan pakken automatisk bliver clear i lufthaven, uden min kunde skal tænke på told og skat ?

Det nemmeste for dig ville nok være selv at købe dem, og have dem på et lager. - da leveringstiden fra Kina, er en lille del længere end fra herhjemme, samt løser det også alle dine problemer. 

Tilmeldt 20. Aug 07
Skrevet kl. 11:29

Ja, men det er et produkt , som kunden skal tilpasse, farve, hårdhed mv.. så det er lidt svært lagerføre det

Tilmeldt 20. Aug 07
Skrevet kl. 17:56
Jeg mener at have læst noget ligende her, men kan ikke finde tråden.Kan nogen hjælp ?
Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 18:17

Prepaid sending + aftale med din leverandør 

Vil dog anbefale, at du trækker varen hjem først. Derved kan du lettere lave kvalitetstjek - omkostningen begrænser sig til indenrigsdistribution og 1-2 dages transit.

Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 1318
Fra  Kirstens Quilt Skrevet kl. 18:56

Prøv at finde nogle af de gamle tråde om dropshipping fra ikke-EU-lande frem.

Hvis varen sendes direkte til din kunde, får han også regningen på moms og told. Så det er en rigtig dårlig ide.

MVH
Kirsten

Kirsten www.kirstensquiltshop.dk

Tilmeldt 20. Aug 07
Skrevet kl. 19:26
Takkk for hjælpen
Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 19:43

Jeps Kirsten E har ret.

Desværre kan det ikke rigtig lade sig gøre. Simpelthen fordi EU stikker en kæp i hjulet med sin protektionisme.

Kineserne forstår det ofte ej, så de ærer ikke distributionsleddet, men søger at få direkte kontakt til slutbrugeren for at score flest mulig penge.

Det er bundærgeligt at man ikke kan lave dropshipping fra kina :-) Det er ellers ikke fordi det tager så lang tid at få varer i dk.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)