Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google re-indeksering

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 14. Jul 12
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 00:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Vi har for nyligt lanceret vores webshop, men har løbende rettet og tilføjet, for at gøre siden mere appetitvækkende, samt optimere ift. søgemaskiner. Jeg har dog lagt mærke til, at hvis man googler os, så kommer der noget gammel tekst frem - både i titeltag, men også i selve beskrivelsen af siden.

Mit spørgsmål er derfor hvor lang tid Google (og andre) er om at re-indeksere siderne? Går ud fra, at variere, alt afhængig af hvor søgeoptimeret ens side er i forvejen, men det ville være rart at få det slået fast, samt en eventuel tidsramme.

Med venlig hilsen,

Jens

Tasker, Macbooksleeves, Punge, iPad & iPhone covers på Bagspace

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:21

Google bestemmer hvornår der indekseres - det er forskelligt, men det plejer at blive gjort hurtigere, hvis men genindsender sit sitemap på http://webmasters.google.com

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:24
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

sørg for siden er mere populær skriv artikler ud være mere aktive rundt omkring jo flere veje der viser hen til siden jo hurtigere ændres det da din sidens besøges mere af google derved

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 14. Jul 12
Skrevet kl. 00:29

@Niclas

Ja, jeg er godt klar over, at Google er den endelig "beslutningstager" om man vil ;-).

Prøver at genindsende sitemap for at speede det hele lidt op.

@Mikael

Vi er godt i gang med at sprede ordet. Dog undrede det mig lidt, at Google ikke var hurtigere med at re-indeksere.

Tak til begge to for hjælpen.

Med venlig hilsen

Jens

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:30
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Niclas Hedam:
Google bestemmer hvornår der indekseres - det er forskelligt, men det plejer at blive gjort hurtigere, hvis men genindsender sit sitemap på http://webmasters.google.com 

Google Webmaster Værktøjer kan også bruges til at indsende nyt materiale direkte fra deres interface uden brug af sitemaps.

Sådan gør du:

1. Log ind på http://webmasters.google.com
  2. Vælg det website, du gerne vil have opdateret i Google's indeks fra listen over dine websites (Hvis du ikke har nogen websites hos Google Webmaster Værktøjer, skal du først oprette et).
  3. Klik på "Sundhed" og derefter "Googlebot-simulator" i menuen.
  4. Skriv den eller de adresser på dit website, du gerne vil have opdateret i Google og  klkik på "Hent"-knappen og vent nogle sekunder.
  5. Når hentningen er færdig, kan du trykke på "Send til indeks". Herefter kan du vælge, om du kun vil have sendt den ene side, du valgte i punkt 4 til indekset, eller om du også vil indsende de sider siden i punkt 4 linker til.
Fra København
Tilmeldt 14. Jul 12
Skrevet kl. 15:37
Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 16:22

Bagspace:

@ Bjarke

Super, tak for hjælpen!

Med venlig hilsen

Jens

Dejligt at du kunne bruge min vejledning Smile

Må jeg i øvrigt tillade mig, at komme med nogle andre, off-topc råd: Du kan få dit link (Tasker, Macbooksleeves, Punge, iPad & iPhone covers på Bagspace) vist i din signatur, så du ikke behøver at skrive det igen og igen i hvert indlæg, du skriver.

Du kan redigere din signatur via http://www.amino.dk/user/EditProfile.aspx?ReturnUrl=%2fdefault.aspx (Under "Web-signatur (Den tekst der står under dine indlæg i debatten)").

En anden ting: Når du svarer andres indlæg, så vil jeg anbefale dig, at bruge den grønne "Svar"-knap, du finder i alle indlæg. Når du bruger denne "Svar"-knap kan du nemlig citere andre og det gør det uendeligt menget nemmere, for andre at se, præcis hvad det er, du svarer på. Du kan se et eksempel på denne citationsteknik i dette indlæg.

Jeg håber, du tager imod min hjælpende hånd i den ånd den er ment - som en god hjælp Smile

Fra København
Tilmeldt 14. Jul 12
Skrevet kl. 17:40

@ Bjarke
Jeg skriver en del af mine indlæg fra en smartphone, og jeg tror ikke det brugervenlige citat-system, som man kender der fra pc'en, understøttes i mobilversionen. Derfor er det en del lettere at bruge @ tegnet. :)

Mht. signatur er jeg ret sikker på, at man skal ha' 25 indlæg før man kan benytte sig af en.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)