Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Buzzamedia + Facebook

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 16:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey derude, håber mit spørgsmål går unde emnet  "Affiliate marketing hjælp og gode råd", ellers må i meget undskylde.

Anyways, det er sådan at jeg for lang tid siden, egentlig kun ment til eget brug, har oprettet en Facebook "Fan page". Jeg har aldrig reklameret for den, eller brugt den på nogen måde. Men har pludselig fundet ud af den er røget op på hele 16.500 "Likes/fans"!!! Der er folk der skriver til mig, og tilbyder 5000+ kroner for siden (Har ingen bekræftelse på om de prøver at scamme mig, eller om de rent faktisk er interesseret) Dette gjorde mig selvfølgelig nysgerrig, og jeg har så prøvet at undersøge om det faktisk er muligt at tjene så gode penge på en facebook side. Jeg mener jo, at når en side kan nå 16.500 Likes/fans uden på nogen måde at blive reklameret for, at den så har potentiale for at blive endnu større. Og jeg har så kigget på det der hedder "BUZZAMEDIA.DK" Her skulle det være så enkelt, at man blot skal dele nogle "Viral videos" f.eks. Og derefter blive betalt for hvert klik man får "Pay pr klik". Det lyder nemt og ligetil. Men da jeg kun gør dette pga. Eventuelt nemt tjente penge. Er mit spørgsmål så hvor vidt det her er lovligt? Kan jeg risikere min facebook side bliver lukket af det? og på den måde om chancen er hver at tage - Skal man sælge til en fin pris, og få nogle nemme penge. Eller skal man prøve at lave penge selv, og risikere højere beløb via affiliate marketin? Håber i kan hjælpe derude! :D jeg venter spændt!!

Fra Randers
Tilmeldt 4. Dec 09
Indlæg ialt: 333
Fra  Onlinebrand.dk Skrevet kl. 16:51

Buzzamedia er let at bruge, og kan klart anbefales :) Jeg har dog kun selv tjent 135 kr. Fordi jeg ikke gider spamme mine facebook venner. Men det var ved kun at dele 2 videoer.. Så potentialet er der..

Tilmeldt 16. Nov 11
Skrevet kl. 17:03

Tak for svaret. Ved du noget om hvorvidt det er lovligt / om facebook har ret til at lukke din side ned hvis du gør det? 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:28

Hej

De prøver 100% at scamme dig.

Du kan aldrig få i nærheden af 5000 for din side.

Et realistisk bud, vil være et par hundrede kroner - beklager ;-)

Jeg tror desværre også, at 16.500 er for lidt til, at det kan svare sig at smide en buzzamedia video op. De giver maksimalt 0,39 øre pr view - men prøv dig frem :)

Mvh

Mark

Fra Hjørring
Tilmeldt 29. Nov 11
Indlæg ialt: 83
Fra  www.salop.dk Skrevet kl. 20:22
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Det er en rigtig god mulighed for at tjene penge, jeg havde engang 2 facebook sider og jeg har tjent 7500 på 2 måneder, men arbejder ikke med det mere da, min facebook profil blev slettet, fordi jeg lagde det samme opslag op flere gange, og det betegnes som spam. Men skriv chat er muligvis interesseret i at købe din side :-)

Tilmeldt 16. Nov 11
Skrevet kl. 20:29

Tak for svaret. Til at starte med vil jeg lige se hvad det bringer ind... Er buzzmedia det bedste at benytte sig af? eller er der andre hjemmeside som giver en stærkere profit? 

Fra Hjørring
Tilmeldt 29. Nov 11
Fra  www.salop.dk Skrevet kl. 20:35
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Buzz er det bedste og jeg har kun gode oplevelser med dem, men der går rigtig lang tid før du modtager penge, da kampagnen først skal være slut og pengene først udbetales måneden efter kampagne stop :-)

Tilmeldt 16. Nov 11
Skrevet kl. 20:37

De kan jeg leve med. Siden du nu er kendt med buzzmedia og facebook. Kan du så svare mig på, om den stadigt registrerer et "klik" hvis det kommer af at folk bare. eksempelvis ser videoen direkte inde på facebook, uden at gå ind på hjemmesiden hvor videoen oprindeligt ligger? 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:42

Ellers kan jeg anbefale Facebook Video Jacker som du integrere med din facebook side.

Det tjente jeg 3000 kr på en uge, indtil min facebook side blev lukket ned.

Fra Hjørring
Tilmeldt 29. Nov 11
Fra  www.salop.dk Skrevet kl. 20:44

Ja det gør du, men de skal se mindst 7 sek af filmen :-)

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)