Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mailmagasinet luxurylife.dk endelig åbnet !

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 16:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Aminoer,

Nu har jeg endelig fået åbnet mit nye mailmagasin, luxurylife, som har været undervejs i lidt tid nu. Jeg vil gerne høre jeres mening om siden, og yderst gerne høre forslag til forbedringer. Er det noget i vil tilmelde jer, hvorfor eller hvorfor ikke?

Jeg har forsøgt at holde det på et lidt mere seriøst plan, altså ikke den helt traditionelle med et input-felt og en fed overskrift: VIND 1MIO. KRONER, selvom det måske gav flere tilmeldering - hvem ved...

Kig forbi siden på www.luxurylife.dk - som sagt et mailmagasin/nyhedsbrev om luksuriøse forbrugsgoder ...

// Jesper Skov

 

Tilmeldt 12. Mar 07
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 16:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Jesper,

 

Jeg er bestemt nysgerrig på at se dit mailmagasin - og har straks tilmeldt mig.  Vi kvinder kan måske hente ny inspiration til gaveideer til vores mænd.

 

Havde troet, at jeg kunne klikke på noget - og læse lidt mere, så du skulle måske lukke op til de tre emner nederst på siden.

 

Held og lykke :-)

Jannie

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 16:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 17-06-2007 16:29:24
Forfatter: Jannie Bak
Hej Jesper,


Jeg er bestemt nysgerrig på at se dit mailmagasin - og har straks tilmeldt mig.  Vi kvinder kan måske hente ny inspiration til gaveideer til vores mænd.


Havde troet, at jeg kunne klikke på noget - og læse lidt mere, så du skulle måske lukke op til de tre emner nederst på siden.


Held og lykke :-)

Jannie



Mange tak for det, jeg overvejer faktisk også at lave lidt flere klikbare elementer - da mange måske ville syntes om dette.

// Jesper Skov

 

Fra Ballerup
Tilmeldt 13. Mar 07
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 17:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Jesper

Jeg har straks tilmeldt mig, og jeg er spændt på, hvad det er, der fremover vil dumpe ned i min indbakke.

Mvh. Jakob

Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 958
Skrevet kl. 21:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Du bør omformulere teksten under betingelser - din beskrivelse af opt-in giver ikke meget mening. Desuden vil det være en fordel af beskrive hvordan man framelder sig under "Slettelse af personlige oplysninger" (som nok burde hedde "Sletning af...") - jeg ved der er en Afmeld-knap under e-mail-feltet, men læser man punktet om sletning af personlige oplysninger, skal man nok bruge lidt hjælp. :)

Bortset fra det er jeg naturligvis også tilmeldt. ;)
Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Mange tak Jakob og David, jeg vil lige kigge på betingelserne med det samme ...

// Jesper Skov

 

Fra Hellerup
Tilmeldt 5. Oct 06
Indlæg ialt: 170
Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Jesper,


Det ser godt ud, men det har jeg jo skrevet til dig.

Har tilmeldt mig, ser frem til at modtage noget fra dig :)

Held og lykke med det.

Mvh

Mørch

Mørch

Tilmeldt 21. Feb 07
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 14:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Jesper,



Det ser lovende ud! Glæder mig til at følge med.



Én ting:
jeg forstår ikke rigtig symbolikken i grafikken ved tilmeldingen? Et kreditkort og en laboratorieflaske med lila indhold?



Er det virkelig nødvendig med "vind ved tilmelding"? Jeg har netop overgivet mig (www.angelalund.com ) i går og lavet en diskret "annonce" :


Held og lykke!

mvh







Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 15:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 18-06-2007 14:38:34
Forfatter: Angela
Hej Jesper,



Det ser lovende ud! Glæder mig til at følge med.



Én ting:
jeg forstår ikke rigtig symbolikken i grafikken ved tilmeldingen? Et kreditkort og en laboratorieflaske med lila indhold?



Er det virkelig nødvendig med ''vind ved tilmelding''? Jeg har netop overgivet mig (www.angelalund.com ) i går og lavet en diskret ''annonce'' :


Held og lykke!

mvh



Tak for det, den konkurrence du netop har lavet ser rigtig lækker ud. Mht. flasken med det grønne indhold, symboliserer den en magisk drik, nyhedsbrevets indhold. Ved indtagelse vil du opleve en rus, som bare bliver ved og ved... Nej - tror ikke jeg vil symbolisere noget specielt, men følte dog bare der skulle være et eller andet.

// Jesper Skov

 

Fra Hellerup
Tilmeldt 5. Oct 06
Indlæg ialt: 170
Skrevet kl. 18:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Hey Jesper,

Skriv lige til mig på MSN, jeg kan ikke finde dig blandt mine kontaker


Mvh

Mørch

Mørch

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)