Jeg gør brug af WP Google Maps til min Wordpress side og ønsker en søgefunktion til mappet, så man hurtigt kan finde sin lokation.
Hvordan får jeg det? Jeg har søgt mange forskellige plugins igennem, men ingen af dem nævner en søgefunktion. Kan man lave det ved en simpel kodning, eller skal jeg ud og betale en professionel for det?
18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media
Ja jeg har kigget på denne side. Den viser hvordan jeg får et Google Map ind på min wordpress side. Hvilket jeg allerede har. Jeg mangler bare denne søgefunktion på kortet.
18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media
Ja funktionen er præcis, det jeg søger til min side. Men hvordan får jeg det så på mappet? Selvom jeg er logget ind og trykker 'tilføj', så sker der intet, når jeg går ind og kigger på mine maps.
Umiddelbart skal den først klargøres til almindelige browsers. Men jeg prøver at bygge den op, så den også er mobilvenlig.