Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wordpress eksperter! HJÆLP

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 13. Jan 11
Indlæg ialt: 400
Fra  Kampgear Skrevet kl. 17:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer

Jeg gør brug af WP Google Maps til min Wordpress side og ønsker en søgefunktion til mappet, så man hurtigt kan finde sin lokation.

Hvordan får jeg det? Jeg har søgt mange forskellige plugins igennem, men ingen af dem nævner en søgefunktion.
Kan man lave det ved en simpel kodning, eller skal jeg ud og betale en professionel for det?

Jeg håber, I kan hjælpe mig!

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1755
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 18:13

18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Fra København
Tilmeldt 13. Jan 11
Fra  Kampgear Skrevet kl. 18:45

Hej Jonas

Tak for dit svar.

Ja jeg har kigget på denne side. Den viser hvordan jeg får et Google Map ind på min wordpress side. Hvilket jeg allerede har.
Jeg mangler bare denne søgefunktion på kortet.

Du kan se mit koncept på min side: førstehjælpsportalen.dk

Jeg ønsker at mine besøgende har en hurtig metode til at finde deres lokation, så de hurtigt kan finde den nærmeste instruktør.

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 21:47

http://www.google.com/ig/directory?type=gadgets&url=www.gstatic.com/ig/modules/mapsearch/localsearch_v2.xml

Hvad med den ?

18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 21:50

Lige en tanke, er det en mobil udgave af dit website folk skal bruge ?

Så må der være en app som kan embeddes.

Fra København
Tilmeldt 13. Jan 11
Fra  Kampgear Skrevet kl. 21:52

Ja funktionen er præcis, det jeg søger til min side. Men hvordan får jeg det så på mappet? Selvom jeg er logget ind og trykker 'tilføj', så sker der intet, når jeg går ind og kigger på mine maps.

Umiddelbart skal den først klargøres til almindelige browsers. Men jeg prøver at bygge den op, så den også er mobilvenlig.

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 22:06

Gætter på du skal hente scriptet og sætte ind manuelt.

Som dette:

<script src="//www.gmodules.com/ig/ifr?url=http://www.gstatic.com/ig/modules/mapsearch/localsearch_v2.xml&amp;up_location=San%20Francisco&amp;up_locationCacheLat=37.788081&amp;up_locationCacheLng=-122.409668&amp;up_mapType=roadmap&amp;up_idleZoom=11&amp;up_trafficMode=false&amp;up_locationCacheString=&amp;up_largeMapMode=true&amp;up_kml=false&amp;up_traffic=&amp;up_transitionQuery=&amp;up_rawquery=&amp;up_selectedtext=&amp;synd=open&amp;w=320&amp;h=340&amp;title=__MSG_title__&amp;lang=da&amp;country=ALL&amp;border=%23ffffff%7C3px%2C1px+solid+%23999999&amp;output=js"></script>

Fra Berlin
Tilmeldt 12. Oct 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 22:06

Mener du sådan at kortet centrerer der hvor man befinder sig (som når man klikker på den lille blå "Find my Location" knap på maps.google.com?

Hvis det er det, så er her et svar: http://stackoverflow.com/questions/9142833/show-my-location-on-google-maps-api-v3

Tilmeldt 14. Jun 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 22:22
Fra København
Tilmeldt 13. Jan 11
Fra  Kampgear Skrevet kl. 22:23

@Mikkel og Jonas

De løsninger er ud over mine kompetencer hvad kodning angår.
Jeg vil hive fat i en ven, der har lidt mere forstand på det.

Mange tak for jeres hjælp!

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)